czwartek, 20 października 2022

196. Jagodowa siata i chusta dla córki

Witajcie, odkąd Kolorowe włóczki zawiesiły swoją działalność szukam idealnego sznurka bawełnianego. Polubiłam się ze sznurkiem Stenli, ale postanowiłam wypróbować Dziergaczkowo.
Na pierwszy raz wybrałam sznurek w cudnym jagodowym odcieniu.

Wykonałam z niego siatę zakupową. Wyszła lekka, delikatna i taka stylowa.
Zresztą oceńcie sami ;)



 Drugim projektem, który chciałabym Wam przedstawić jest chusta, którą wydziergałam dla mojej córci. Dlaczego połączyłam te dwa projekty w jeden post? Bo oba powstały w wyniku moich testów. Tutaj wykorzystałam  melanżową włóczkę Nako. Pierwszy raz pracowałam na moherku i jestem bardzo zadowolona z efektu.




Jak widać po zdjęciach, mała właścicielka też jest chustą uszczęśliwiona, choć bałam się czy nie będzie ją "gryzła". Póki co uwag brak, więc opóźnionych zażaleń już nie przewiduję ;)

A Wy lubicie testować nowe produkty, materiały? Czy raczej trzymacie się sprawdzonych dostawców i firm? Miałyście jakieś wpadki? Bo mnie raz zdarzyło się przekazać włóczkę dzieciom do prac plastyczno-technicznych...

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Wiesz co nie trzymam się jednego dostawcy, kupuję czasem i w mojej pasmanteri. Jak doliczę sobie koszty przesyłki czasem w stacjonarnej pasmanterii wychodzi taniej. Ja z tych co wszystko ich gryzie dlatego wybieram bawełnę lub akryl ale myślę ze i moherek by mnie nie gryzł. Lubię wszelkie melanże a włóczkę NAKO nie raz kupowałam.
    Fajnie wyszła Ci ta chusta i siatka też, choć rzadko robię cokolwiek ze sznurka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja ostatnio przerzuciłam się na Allegro- mam smarta, więc koszt wysyłki mnie nie obciąża. Mieszkam w małej miejscowości, więc dojazd do pasmanterii bardziej obciążyłby domowy budżet niż zakupy online- a tak, mam wszystko u jednego sprzedawcy, co rzadko zdarza się w sklepach stacjonarnych.

      Usuń
  2. Już nie wiem co bardziej podziwiać - czy siatkę, czy chustę. A córeczka prawdziwa ślicznotka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe projekty :) torba - bardzo praktyczna! a córka w chuście - wspaniałe zdjęcia! widać, że córeczka bardzo zadowolona :) :) podobają mi się kolory tej chusty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jeszcze w tym wieku, że chce pozować do zdjęć- starszej już namówić się nie da ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...