niedziela, 20 lutego 2022

164. SisLove

Analizując materiały zgromadzone na komputerze stwierdzam jedno: Ależ ja mam zaległości w publikacjach! Obiecuję, że solennie będę je zwalczała i zasypię Was nowymi wpisami. 

Dzisiejszy wpis poświęcę chuście, która powstała na początku stycznia. Ci, którzy obserwują mój profil na Instagramie z pewnością już ją widzieli. Tutaj Sislove ma swoją premierę ;)

Sislove to wzór Joanny Grzelak. Jest darmowy i znajdziecie go tutaj <klik>.
Chusta powstała zgodnie z wytycznymi klientki. Prezentowana włóczka to własny wybór kolorów od Kokonków: morski/szmaragd/łososiowy róż/fuksja/piwonia. Zużyłam 1300 metrów włóczki, pracowałam szydełkiem 3.0 mm, a chusta wyszła sporych rozmiarów: ponad 180 cm rozpiętości.





Uwielbiam ten wzór i jego wszystkie wersje. Na moim blogu znajdziecie Sislove w wersji skróconej <klik> oraz w wersji półokrągłej <klik>.  Jeszcze tylko szala nie wykonałam tymże wzorem, ale kto wie, czy nie zrobię tego w przyszłości...

 To wszystko na dziś.
Buziaki
 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Aga przede wszystkim dzięki za linka i choć kolory tej chusty nie całkiem w moim guście to myślę, że sporo osób by taką chętnie przygarnęło. Wzorek cudny a chusta wyszła rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, kolory zawsze można dobrać pod siebie- a powiem Ci szczerze, że sislove to jeden z tych wzorów, które w każdym kolorze wyglądają dobrze :)

      Usuń
  3. Cudny wzór 😍 jeszcze nie popełniłam w mojej karierze 😁 wygląda na to ,że wszystko przede mną 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam- łatwy i przyjemny, a do tego pięknie się prezentuje ;)

      Usuń
  4. O mamuś, co ja widzę. Przecież te kolory i wykonanie bajeczne. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Mnie również to wydanie zachwyca <3

      Usuń
  5. Piękna chusta w super kolorach,ile to prac wiem bo kiedyś robiłam,gratuluję cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość raczej nie należy do moich mocnych stron, aczkolwiek rękodzieło potrafi mnie skutecznie wyciszyć ;)

      Usuń
  6. piekne kolorki, śliczna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała jest!!! Zresztą czy jest jakaś Twoja chusta która nie byłaby wspaniała?!?! :) wszystkie są przepięknie wykonane :) ja także mam troszkę zaległości w publikacjach :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...