piątek, 4 września 2020

53. SisLove skradła moje serce...

 Witajcie Kochani,

jak zapewne zorientowaliście się po tytule postu, dziś na blogu króluje szydełko. Zaczynając przygodę z tym "magicznym patykiem" (w końcu machasz kijem, rzucasz zaklęcia i coś powstaje- czasem czuję się, jak czarownica :P ) marzyłam by stworzyć dwie konkretne chusty- Klaziene i SisLove właśnie. Obie wymagają odrobiny umiejętności, których wówczas nie posiadałam. Jednakże UPÓR to moje drugie imię, więc jak postanowiłam, tak zrobiłam. Doskonaliłam swój warsztat, ćwiczyłam i zdobywałam nowe umiejętności by w końcu podjąć wyzwanie i zakończyć je powodzeniem :)

Klazienę mieliście okazję już podziwiać. Kto nie widział, to odsyłam go do owego wpisu tutaj <klik>.

Przyszła kolej na SisLove. Zorientowani wiedzą, że występuje ona w trzech wersjach: tradycyjnej, skróconej i półokrągłej. W sumie to w czterech, bo od niedawna do tej "rodziny" dołączyła wersja prostokątna. Wszystkie te wzory dostępne są za darmo na https://sishomemade.pl/.

Jakiś czas temu zakupiłam piękny, melanżowy Kokonek Rare. Zakup totalnie spontaniczny, gdyż nie będzie on już dostępny w sprzedaży, a strasznie mi się spodobał. Nie musiał długo czekać by coś z niego powstało. Zauroczona serią SisLove, a zarazem nie do końca pewna czy podołam, postanowiłam zmierzyć się z wersją skróconą, błędnie nazywaną Niną. Bałam się nieco, że przez tę melanżową nitkę wzór może się nieco gubić, aczkolwiek wyszło idealnie. Efekt zaskoczył mnie pozytywnie, zresztą zobaczcie i oceńcie sami...






Na potrzeby tej chusty musiałam opanować pikotki- wcale nie są one tak straszne :P Nie rozumiem też narzekania szydełkujących pań na puffy- one są takie cudne- choć faktycznie pracochłonne...

Ale to nie koniec mojej przygody z wzorami Joanny Grzelak. Następna ustawia się półokrągła Sislove (SisLove Half Circle), na którą wzór możecie znaleźć tutaj <klik>


Jeśli macie ochotę wspólnie podziergać, albo najzwyczajniej brakuje Wam motywacji- to zapraszam do wspólnej zabawy w Klubie Twórczych Mam.


To doskonała okazja by złapać za szydełko, czegoś się nauczyć i stworzyć przepiękną chustę.
Dla wytrwałych nasi sponsorzy maja atrakcyjne nagrody.
Szczegóły znajdziecie na blogu KTM <klik>.

Za ów cudny moteczek dziękuję serdecznie sponsorowi zabawy 




Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Śliczna chusta z pięknie uwidocznionym wzorem. Można powiedzieć, że to w ramach rozgrzewki przed wspólnym szydełkowaniem ;-) Też już skompletowałam materiały, czyli wygrzebałam z czeluści zasobów odpowiedniego kokonka i wydrukowałam wzór i czekam na rozpoczęcie projektu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć ;) poćwiczyłam, zapoznałam się bliżej z projektami SisHomeMade i liczę, że będzie mi łatwiej. A wspólnego dziergania już nie mogę się doczekać :-)

      Usuń
  2. absoltunie się wzór nie gubi! sama zastanawiałam się jak Ci wyjdzie chusta z tego motka, bo on tak dość "oryginalny", ale chusta wyszła pięknie! aż żałuję, że nie mam czasu na chustę (kocyk nadal aktywnie robię), ale może na jesieni nad jakąś usiądę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oryginalny" i pamiętasz, jaka zła byłam, gdy mi zamówienie nie wchodziło😂😂😂 no musiał być mój🙈

      Usuń
  3. Aguś chusta jest piękna! Wspaniała zabawa, nawet kusiło mnie by zapisać się, ale chyba jeszcze nie dojrzałam do tych wzorów :)). Przepięknie dziergasz!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, Ty nie dojrzałaś? No proszę Cię ;) Wspólne dzierganie to okazja by dobrze się bawić, korzystać z rad innych i przy okazji stworzyć coś naprawdę fajnego. Uwierz mi, w "kupie" siła :) Pomożemy!

      Usuń
  4. Przepiękna chusta!!! Może i ja się na taką skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat wspaniale rozpisany, jej wykonanie to czysta przyjemność ;) polecam i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Jesteś wszechstronnie utalentowana, dopiero co podziwialam obrazki teraz chustę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, tylko haft, koraliki i szydełko- mam nadzieję, że moje poszukiwania w rękodziele na tym się nie skończą ;)

      Usuń
  6. Wszystkie sislove są cudowne.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...