piątek, 4 lutego 2022

162. Klementyna w szaro-błękitnej odsłonie

Witajcie Kochani,
dziś znowu wpadam do Was z chustą- ale spokojnie- to nie turbo szydełko dało o sobie znać, gdyż projekt powstał jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia i powędrował do USA, jako prezent dla sympatycznej Grace.

Grace uwielbia szarości i błękity, dlatego prezent dla niej wykonałam z cudnego motka od OmbreLove w takich właśnie kolorach.


Ponownie sięgnęłam po wzór, który już znacie z poprzednich moich wpisów <klik>- a mianowicie po Klementynę od Niny Prejznar. 








 Chustę przerabiałam dość dużym szydełkiem- 4.0 mm, aczkolwiek wyszła dość mięsista. 
Pamiętajcie, że nie zawsze warto sugerować się rozmiarem szydełka- wszystko zależy od sposobu przerabiania włóczki. Ja pracuję naprawdę ściśle i myślę, że podobne gabaryty można osiągnąć wybierając szydełko 3,5 mm.

To wszystko na dziś. Życzę Wam miłego dnia i dziękuję za wszystkie komentarze. Nawet nie wiecie ile siły dają mi one do dalszego tworzenia! Buziaki

18 komentarzy:

  1. Zjawiskowo piękna chusta,śliczne kolorki.
    No ale wiadomo, że Ty Aga jesteś szydełowo- chusteczkową Mistrzynią:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Czy jestem mistrzynią- myślę, że daleko mi do tego. Szydełkuję, bo to uwielbiam <3

      Usuń
  2. Kolejna śliczność. Ach te kokoneczki kochane. Ja własnie zamówiłam sobie dwa kolejne, choć jeszcze nie wiem co będę z nich robić. Może sweterek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbujemy wspólnie? Bo jakoś przemóc się nie mogę, a strasznie bym chciała spróbować:)

      Usuń
  3. Piękna jest ta chusta i wzór i kolor mnie zachwyciły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo. Przesyłam moc serdeczności <3

      Usuń
  4. Przepiękny jest ten szal. Bardzo mi się podoba to delikatne przejście kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt- przejście kolorów wyszło obłędnie :) Dziękuję <3

      Usuń
  5. Wspaniała! I kolor, i wzór, i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pod mój gust 😍 cudne kolory i piękny wzór😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- to również jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych :)

      Usuń
  7. Przepiękna! Idealne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta. Masz kochana talent do tego szydełka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta,pięknie dobrane kolorki,też kiedyś szydełkowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, a co stoi na przeszkodzie by do tego wrócić? Tyle pięknych wzorów teraz się pojawia ;)

      Usuń
  10. Wspaniała chusta, koleżanka na pewno mega zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo :) a zadowolenie obdarowanych to najpiękniejsza nagroda za włożony trud i wysiłek :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...