sobota, 24 lipca 2021

114. Premiera nowego wzoru - Butterfly Flower Shawl

Witam Was serdecznie i zapraszam na post premierowy. Dziś przedstawię Wam mój najnowszy autorski projekt o wdzięcznej nazwie Butterfly Flower, czyli "Kwiecie motyli". Inspiracją stał się tzw. "Motylek", czyli Schizanthus wisetonensis.

Zdjęcie pochodzi ze strony: Выращивание схизантуса: посадка, виды и сорта (floristics.info)

Nazwa wzoru chusty, podobnie jak poprzednio, nie jest przypadkowa. Tworząc wzór chciałam osiągnąć motyw bardzo kobiecy, ale i dziewczęcy zarazem. A nie jest tajemnicą, że niewiasty w każdym wieku kochają kwiaty. Pracując z moimi wspaniałymi testerkami miałyśmy rozbieżne zdanie- jedna widziała kwiaty, druga motyle. I tak w żartach powstała robocza nazwa chusty, która bardzo mi się spodobała. Ale przyznajcie sami, czyż nie jest idealna? Sylwia- dziękuję.

Jestem mamą i z doświadczenia wiem, że moje córki bardzo wzorują się na mnie. Chcą mieć też chusty- takie, jak ich mama. Dlatego Butterfly Flower Shawl rozpisałam na dwie wersje- dla mamy i córki. Efekty mojej pracy i moich testerek możecie podziwiać poniżej. Zapraszam do galerii zdjęć.

Wersja dziecięca w wykonaniu Karoliny Ammar, znanej na FB i Instagramie jako Tangled by K <klik>.



Karolina zużyła 600 m 4- nitkowej włóczki bawełna- akryl. Pracowała szydełkiem 3.25 mm i po blokowaniu uzyskała wymiary: 165x64 cm.

Moja chusta dziecięca wykonana została z jednokolorowego motka od Kolorowe włóczki, kolorowe motki. Podobnie, jak Karolina zużyłam ok. 600 m. Pracując szydełkiem 3.0 mm osiągnęłam wymiary 134x 54 cm.



Jak wspomniałam, chusta ma również "wersję dorosłą", która prezentuje się następująco:




Chustę wykonałam z 4- nitkowego Kokonka Cream Rare Classic R84 - Szmaragd/patyna/krem/jasny beż/zimny beż + krem <klik>. Pracowałam szydełkiem 3.0mm i zużyłam niespełna 1200 m. Mój "Motyli kwiat" osiągnął wymiary: 212x75 cm.

Sylwia Zmuda  zużyła ok. 1100 metrów 3- nitkowej włóczki. Pracowała szydełkiem 2,75 i osiągnęła następujące wymiary: 165x 65 cm. A tak prezentuje się chusta w jej wykonaniu.


Jak Wam się podoba mój kolejny wzór? Od 1.08 trafi on w formie gratisu do zamówień w Kolorowe włóczki, kolorowe motki.


Ale to nie koniec niespodzianek. Dla osób, które wykonają chustę z powyższego wzoru mamy mini konkurs. Najpiękniejsza chusta zgłoszona do 15.09 otrzyma nagrodę od Kolorowych włóczek ;) Więcej szczegółów już niebawem. Zachęcam do obserwowania mojego FP <tutaj>, gdzie na bieżąco będę zdradzała szczegóły zabawy.

Miłego dnia Kochani!

6 komentarzy:

  1. Aguś, brawo Ty! Piękny wzór stworzyłaś, w każdym rozmiarze i kolorze prezentuje się pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, za Twoje słowa <3 przesyłam moc serdeczności

      Usuń
  2. Świetny wzór Aga . Widać że Cię to kręci!! Fajne oba wzory i ten mniejszy i ten większy!! Niestety nadal mam problem z czytaniem wzorów . Ale się nie poddaję w końcu się uda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna, to naprawdę nic trudnego. Mnie niegdyś też schematy przerażały. Pierwsze projekty powstawały z filmów na YT. Bałam się wzorów opisowych, a teraz nierzadko z nich korzystam, a graficzne sama tworzę. Trochę samozaparcia i Ty też opanujesz sztukę czytania wzorów szydełkowych :)

      Usuń
  3. Fantastyczna! Piękna kobieca i dziewczęca zarazem. Gratuluję stworzenia wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie na takim efekcie mi zależało- by była lekka, delikatna, kobieca, ale i właśnie lekko dziewczęca. Pozdrawiam

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...