sobota, 10 lipca 2021

111. Bąbelki...

Witajcie :)
Jakiś czas temu wspominałam, że po prostych torebkach próbuję swych sił w nieco bardziej skomplikowanych projektach. Tym razem sięgnęłam po wzór Julii Kuznetsovej o nazwie Small Raphia Bag. Może z nazwy jest "small", czyli mała- ale ja, tworząc ją ze sznurka 2 mm, wcale małej nie uzyskałam. Wyszła fajna, przepastna torba typu worek, która mieści format zdecydowanie większy niż a4. Zainteresowanych odsyłam do serwisu Etsy, gdzie można wzór zakupić <klik>.



I jeszcze garść danych technicznych: sznurek 2 mm w kolorze jeans od Kolorowe włóczki, kolorowe motki do nabycia tutaj. Uchwyty z eco- skóry w kolorze brązowym od PIMOtki. Torbę wykonałam szydełkiem w rozmiarze 5 mm.

Co myślicie o takiej torebce? Lubicie wielkie torby czy małe torebusie? Ja zdecydowanie wolę wszystko co duże ;)
Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Piękna torebka. Kolor niebieski z brązowymi paskami pasują do siebie jak ulał. Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie planowałam szare uchwyty, ale nigdy nie zamawiam pojedynczych sztuk. Miałam do wyboru jeszcze czarne i czekoladowe, ale te mnie urzekły, choć w planach miały być do innej torby ;)

      Usuń
  2. Rewelacyjna torba! W zasadzie mam wielkie torby, ale czasem na wyjście do kina biorę małą torebusię i wtedy mi jakoś dziwnie... ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem amatorką tych wielkich toreb. Jako mama zawsze muszę mieć przy sobie sporo rzeczy, a w małej torebce nic mi się nie mieści ;)

      Usuń
  3. Aga wyszło bardzo fajnie. Ja lubię wszystko co ma dużo kieszeni, ostatnio przerzuciłam się na plecak. Muszę poszukać jakiegoś wzoru na plecaczek. Nie lubię nic co ma tylko jedną kieszeń.
    Fajnie Ci wyszła ta torebka, ale zdecydowanie nie dla mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, każdy ma swoje upodobania. Ja ostatnio polubiłam się z workami, szoperkami... W tą torebkę również można wszyć podszewkę i zrobić sobie przegródki, kieszonki- nic nie stoi na przeszkodzie ;)

      Usuń
  4. Krásna taška s guličkami :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...