środa, 10 lutego 2021

77. Mandragora po raz drugi...

Witajcie Kochani :)
Stali czytelnicy mojego bloga wiedzą, że u mnie nic dwa razy się nie zdarza...
A jednak, tym razem postanowiłam zrobić wyjątek. Mandragora od DieveHandmade powstała w ramach charytatywnego Calu na rzecz Dyzia Marzyciela, który zorganizowałam wspólnie ze Świrami Rękodzieła - szczegóły znajdziecie tutaj <klik>. Przypominam, że Cal trwa do 12.03 i do tegoż dnia można przyłączyć się do wspólnej zabawy i wspomóc leczenie chorego Szymona.

Korzystając z pięknej, mroźnej pogody wybrałam się w plener, by "obfocić" to cudo ;) 





Chusta wyszła sporych rozmiarów : 206x84 cm. Dużo pracy i mnóstwo włóczki- około 2350 metrów, ale efekt końcowy rekompensuje włożony wysiłek.

Jeszcze garść danych technicznych ;) Użyłam włóczki bawełniano- akrylowej, 4- nitkowej. 
Kolorowe włóczki, kolorowe motki są też jednym ze sponsorów naszej akcji- prócz zniżki na zakup materiałów, przekazują wybrany motek 1200 metrowy dla wygranej osoby ;)

Przesyłam mroźne pozdrowienia <3

Ps. W najbliższym poście zdradzę Wam, co powędrowało do Aguli- zwyciężczyni urodzinowego Candy.

17 komentarzy:

  1. Piękna, równiutka, zachwycające kolory no i walka z listkami! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, te listki wbrew pozorom nie są takie straszne ;) Choć fakt faktem, ilość reliefów przeogromna...

      Usuń
  2. Śliczna jest :) ja moją męczę ... hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna;) Jest na mojej liście marzeń. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafiła na listę marzeń to nie pozostaje Ci nic innego, jak chwycić za szydełko ;) Polecam

      Usuń
  4. Przepiękne pastele 😍
    Już się nie mogę doczekać, kiedy moja będzie ukończona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dasz radę :) Jak potrzebujesz motywacji to polecam się ;)

      Usuń
    2. Kolejny post powinien być dostateczną motywacją ;) Obserwuj

      Usuń
  5. Aga podziwiam za wszystko za kolorystykę , za wzór i za wielkość. Jesteś wielka to było wyzwanie i ogrom pracy i cierpliwości . Ale fakt warto było bo efekt jest WOW cudny!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita praca!!! Efekt zachwycający! Podziwiam jak poprzednie komentatorki i kolor i wzór i wielkość!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Przesyłam moc serdeczności <3

      Usuń
  7. Przepiękna chusta. Napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ogromna chusta. Piękne kolory wybrałaś. Nie wiem gdzie rozdają Ci godziny na te robótki, ale podeślij może trochę haha🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, gdyby tak doba była z gumy... tyle pomysłów i z większości trzeba zrezygnować, bądź odłożyć w czasie... Pozdrawiam

      Usuń
  9. Wau, krásne farby, dokonalá šatka. Obdivujem, si nesmierne talentovaná :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...