środa, 17 lutego 2021

78. Irvette, czyli pora Was zaskoczyć...

Witajcie Kochani.

Każdy kto mnie zna, wie jedno- jestem nieustającą gadułą i cierpię na twórcze ADHD. Nie potrafię siedzieć bezczynnie, biernie spędzać wolnego czasu.

Zmiana DT wyszła mi na dobre, nabieram wiatru w skrzydła i....lecę.

Chyba mocno wieje wiatr weny twórczej, 
bo z rozpędu postanowiłam stworzyć swój autorski wzór na chustę ;)

Przedstawiam Wam Irvette. 



 Wzór jest już w fazie testów i wspólnie ze Świrami Rękodzieła znowu planujemy wspólne dzierganie.
Szczegóły już niebawem.

Zaskoczeni? Mam nadzieję, że choć troszkę...
Przyzwyczajajcie się, bo liczę, że jeszcze nie raz wprawię Was z zdumienie.
Buziaki

22 komentarze:

  1. Oj takiej weny zazdroszczę, przepiękna chusta wspaniały wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. No czuję się zaskoczona, tą chusta jest cudna, a kolorki marzenie!!!
    Brawo Aga jako [projektantka sprawdziłaś się idealnie !!
    Czekam na nowy sal choć pewnie nie dam rady bo ja też mam ADHD i mam jednocześnie zaczętych chyba z 5 prac:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że efekt zaskoczenia zadziałał ;) Ania, uwierz mi, że byłabym szczęśliwa, gdybym TYLKO 5 prac robiła jednocześnie :D Pozdrawiam

      Usuń
  3. Brawo Kochana! Już zacieram rączki na CAL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze do nie dawna tez miałam "zespół niespokojnych rąk" i ciągle coś musiałam robić. Aż dopadło mnie jakieś przemęczenie i teraz nie mam sił złapać za igłę czy nici. Zazdroszczę Ci więc takiego zapału, oby Cię on nigdy nie opuścił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, wiem, że pewne sytuacje potrafią skutecznie podciąć skrzydła. A to, co ostatnio przytrafiło się Tobie, do takich właśnie należy. Ale nie poddawaj się, nie daj satysfakcji złośliwym ludziom. Działaj <3

      Usuń
  5. Popatrzyłam na zdjęcia-no fajna, fajna... Zrobiłam zbliżenia-o mamusiu jakie te wachlarze z pęczkami są super 😍😍😍 Brawo Pani projektantko 👏👏👏👏 Motywację mam, ale doba nijak nie chce się rozciągnąć. A jeszcze do pracy codziennie 🤦 Najbardziej mi żal, nie nie ma szans, żebym zrobiła taką sesję foto, bo najdalej w sobotę to wszystko stopnieje 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli motyw główny się podoba ;) Jeśli chcesz sesję foto, to zapraszam- u mnie łącznie z niedzielą ma padać śnieg, więc szanse na szybkie jego zniknięcie znikome...

      Usuń
  6. O żesz Ty.... chusta jest zjawiskowa! Kłaniam się w pas przed Twoimi zdolnościami i czekam na CAL;) No i te kolory - obłędne;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) buziaki i liczę na Twój udział w Calu ;)

      Usuń
  7. Niesamowita jest! Jestem mega dumna z Ciebie e zdolna Kobieto ;* i czekam z niecierpliwością na cal z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga no podziwiam, podziwiam i kłaniam się w pas z podziwu i zachwytu. Piękna chusta i wspaniały kolorek. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga brawo, ty masz twórcze Adhd, cudnie jest zdolniacho :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta, tak energetyczna:) Pozytywnie zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, ja też pozytywnie zazdroszczę Tobie! Każda z nas realizuje się w innej dziedzinie i to jest piękne <3

      Usuń
  11. Wspaniały projekt!!! Podziwiam i rozumiem Twoje robótkowe ADHD:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że jest więcej osób z twórczym Adhd ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...