piątek, 5 lutego 2021

76. Taka niespodzianka! Czyli wyniki Candy :)

Witajcie :)

Robert Baden Powell powiedział, że najlepszym sposobem na osiągnięcie szczęścia, jest rozsiewanie go wokół siebie. 

Mam nadzieję, że ten dzisiejszy wpis choć jednej osobie sprawi odrobinę radości :)

Przyszedł bowiem czas na rozstrzygnięcie mojego urodzinowego Candy. Dziękuję wszystkim za piękne życzenia i miłe słowa. Cieszę się, że tak ciepło przyjęliście mnie wśród blogowej społeczności i tak chętnie wzięliście udział w mojej zabawie.

Nie trzymam Was dłużej w niepewności. Szczęśliwy los wytypował jedną z Was....


Proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia danych do wysyłki.
Nagroda jest niespodzianką i pozostaje tajemnicą do momentu, aż dotrze do mojej imienniczki.

Gratuluję wygranej, a pozostałym jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie.
Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Aguli :) Dzięki Aguś za zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za udział w zabawie:) Obiecuję, że pojawi się ich więcej na moim blogu...

      Usuń
  2. Gratulacje dla Aguli , ciekawość mnie zżera co tam wymyśliłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem uchylę rąbka tajemnicy, ale myślę że warto było wziąć udział w zabawie ;)

      Usuń
  3. Gratulacje dla Aguli. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Agi, stała się posiadaczką pięknej kolorowej otulinki😊
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie dziękuję za zabawę:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, że zechciałaś wziąć udział w zabawie i wspólnie ze mną świętować roczek bloga :)

      Usuń
  6. Raju jak się cieszę. Bardzo dziękuję za szczęśliwy los😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarze i trochę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...