piątek, 26 lutego 2021

79. Lawendowe marzenie...

 Witajcie Kochani :)

Kilka dni temu ogłosiłam wyniki Candy. Jak doskonale pamiętacie nagroda była niespodzianką...

Niektóre z Was doskonale odgadły, że tajemniczy przedmiot, który Was ogrzeje to... chusta:)

Nagroda dotarła do zwyciężczyni- Aguli, autorki bloga Obrazy haftem malowane, więc mogę w końcu uchylić rąbka tajemnicy...

Do Aguli powędrowało Lawendowe marzenie, które przybrało kształt Edlothii.



Edlothia to wzór autorstwa Jasmin Räsänen i znajdziecie go na Raverly <klik>.



Użyłam włóczki bawełniano- akrylowej, o wdzięcznej nazwie "Lawendowe marzenie" od Kolorowych włóczek i szydełka w rozmiarze 3 mm.

Piękny, prawda? Motek należy do jesiennej kolekcji, która mnie szczególnie przypadła do gustu. Zainteresowanych odsyłam na stronę sklepu- tutaj.

Miłego weekendu!

19 komentarzy:

  1. Śliczna chusta, piękne kolory. Gratulacje dla Agnieszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory, urzekająca chusta :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest cudowna pod każdym względem:) Gratuluję Agnieszce i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście chusta jak marzenie!!! Urzekający wzór i kolorystyka. Gratuluję tak czasochłonnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Lawendowe marzenie... Ależ się nazwa motka fajnie wpisała w charakter postu :)

      Usuń
  5. Piękna nagroda! Chusta przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wzór! cóż za cudne kolory. Aż przez Ciebie różowy za mną chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tup, tup, tup... Nawet słyszę jak za Tobą drepcze :P Musisz koniecznie coś stworzyć w tej kolorystyce.

      Usuń
  7. Prześliczna jest!! Cudowne kolorki i wzór :). Gratulacje dla Agi :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ja tak już mam... Kupuję motek i sobie grzecznie leży... Aż doznam olśnienia i zobaczę wzór, który wiem, że koniecznie w danym kolorze muszę zrobić ;) Cieszę się, że tym razem trafiłam :D

      Usuń
  8. Przepiękna jest! Wzór sobie podbrałam na zaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się :) Ja też lubię, gdy na blogach podane jest źródło wzoru i można z niego skorzystać :)

      Usuń
  9. Aga jest na pewno zachwycona:) wzór i kolory -super!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja,moja i tylko moja🥰🥰🥰 Cudne kolory a dziś miała swój debiut do kościoła😁 Jeszcze raz dziękuję Aguś😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja radość to najlepsze dziękuję, jakie słyszałam. Cieszę się, że spełniłam Twoje marzenie :) Buziaki

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...