środa, 16 grudnia 2020

65. Charytatywnie dla Dyzia Marzyciela

Witajcie Kochani :)
Mój blog niedługo będzie obchodził swoje pierwsze urodziny. Był to rok ciężkiej pracy, ale przede wszystkim sprawdzian mojej wytrwałości i konsekwencji. Takiego wydarzenia nie świętuje się samotnie, więc wpadłam na pomysł wspólnej zabawy połączonej z czynieniem dobra. Niełatwe czasy pandemii otworzyły w nas pokłady negatywnych emocji, ale przede wszystkim uwolniły ogrom życzliwości wobec drugiego człowieka. Ale przejdźmy do sedna.

Wraz z zespołem projektantek ze Świrów Rękodzieła zapraszam na wspólne charytatywne dzierganie cudnej chusty Mandragora, której autorką jest DieveHandmade. Dziękuję z całego serca Joannie za przekazanie nam wzoru na potrzeby Calu. 


Startujemy 08.01.2021 r., dołączyć można w każdej chwili po wpłaceniu na rzecz Szymona - Dyzia Marzyciela, wspaniałego chłopca z zespołem Downa i wadą serduszka. Dane do wpłaty znajdziesz na plakacie poniżej.




Minimalna kwota wpłaty to 5 zł. Wpłacasz, robisz zrzut ekranu z dowodem wpłaty i wysyłasz to w wiadomości do mnie na Messenger bądź mailowo : agniesszka.k@tlen.pl. Na FB znajdziecie mnie tutaj.
W odpowiedzi otrzymasz zaproszenie do grupy CAL Mandragora ŚR.

Co przygotować?
Motek około 2000m lub dwa mniejsze.
Skład - raczej nie sama bawełna, bo wzór jest zwarty, więc chusta wyjdzie za ciężka.
Szydełko dobierz tak, by wzór przerabiać niezbyt ciasno i niezbyt luźno (elementy 3d tego wymagają).

Harmonogram:
1 część wzoru - 08/01/21
2 część wzoru - 15/01/21
3 część wzoru - 22/01/21
4 część wzoru - 29/01/21
5 część wzoru - 05/02/21
6 część wzoru - 12/02/21
Na koniec calu odbędzie się konkurs na najpiękniejszą wersję chusty. Zdjęcia można wysyłać do 12.03.2021r. I do tego dnia można będzie dołączać do grupy CAL wpłacając pieniążki na subkonto Szymona.

Sponsorzy:
Zniżka od Kokonki - motki ombre - 10% do 16.01 na Kokonki bawełna/akryl, Merino, Soft i własny wybór (zniżka nie obejmuje kolekcji)
Zniżka od Kolorowe włóczki, kolorowe motki - 12% na zakupy od 16.12- 15.02
Kłębuszki (oferta w przygotowaniu)

Nagrody w konkursie
Motek od Kokonki - motki ombre
Motek 1200/3 od Kolorowe włóczki, kolorowe motki
Wzór od Joanna Handmade wzory amigurumi
Upominek od Alicja Kęsik (Szyty Skrzacik)
Pleciugowy kubeczek od Pleciuga
Koszyk na motek od Z sercem plecione

Zapraszamy do dziergania nie tylko doświadczone osoby, ale również takie, które chciałby zrobić swoją pierwszą chustę. Na grupie CALowej będziemy pomagać, doradzać, pokazywać.

A Was zachęcam do śledzenia mego bloga, gdyż to nie koniec urodzinowych niespodzianek :)

2 komentarze:

  1. Powodzenia dziewczyny. Świetny pomysł i tak jak poprzednio powstaną na pewno cudne chusty. Trzymam za Was kciuki i z chęcią będę oglądać. Ja odpadam, dla mnie za krótki czas i nie posiadam na stanie tak długiego kokonka.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy dziergać trzy miesiące- jestem pewna, że dałabyś radę. Mamy zniżki na zakup włóczek, ale można wykorzystać też dwa mniejsze motki... Szkoda, że tak szybko się poddajesz ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...