sobota, 30 stycznia 2021

74. Nowy haft- postępy styczniowe

 Cześć :)

W tym roku postanowiłam nie zapisywać się na żadne zabawy blogowe- z wyjątkiem Nowego Haftu na Nowy Rok u Ani z kreatywnatv oraz uporać się z UFOK-ami  i zaległościami razem z Kasią i Teresą. 

Dzisiejszy wpis poświęcony jest nowym haftom. Zgodnie z regulaminem zabawy zgłoszone hafty należy rozpocząć w styczniu. 

Magnolie od Coricamo prezentują się następująco:


Na peoniach postawiłam tylko symbolicznie kilka krzyżyków ;) 


Liczę, że w następnym miesiącu będzie ich zdecydowanie więcej, bo coraz mocniej intryguje mnie ten zestaw...

Życzę Wam miłego weekendu i przypominam, że zostały dwa dni by wziąć udział w moim urodzinowym Candy ;) 

Buziaki


18 komentarzy:

  1. Ha ha, u każdej z nas przeważnie czytam, że rezygnuję z zabaw, ale... :)
    Powodzenia w haftowaniu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś czasu mi brakuje na zabawy, ale... Pewnie do czasu, póki coś nie skradnie mi serducha ;)

      Usuń
  2. Magnolie zapowiadają się ślicznie a w peoni intryguje mnie tło. Świetny pomysł, jestem ciekawa efektu końcowego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w haftowaniu :-) Peonie są intrygujące :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że w lutym więcej czasu im poświęcę ;) Buziaki

      Usuń
  4. Każdy krzyżyk przybliża do celu;) Powodzenia w dalszej pracy. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, z tych maleńkich x powstają cuda... Szkoda, że tak powoli ich tylko przybywa ;)

      Usuń
  5. Kasiu oba hafty są cudowne i za oba trzymam mocno kciuki> Oby starczyło Ci cierpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak Kasiom, ale Agnieszkom nie brakuje wytrwałości w dążeniu do celu ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki Violu, choć wiem że nie są one takie, jakie sobie zaplanowałam- ale nie próżnuję ;)

      Usuń
  7. Piękne haftowane obrazy się zapowiadają! Trzymam kciuki za ich realizację:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji pięknych planów.
    Ja się zgłosiłam, bo mobilizacja się przydaje :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj, jak ja bym tej wiosny już chciała... Niestety jestem tym typem, co za zimnem nie przepada ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...