wtorek, 19 stycznia 2021

73. Mandragora w pełnej okazałości

 Witajcie :)

Jakiś czas temu wzięłam udział w Calu u DieveHandmade na chustę Mandragora.


Kojarzycie ją już z pewnością z mediów społecznościowych, gdyż zdobi baner akcji charytatywnej, którą zorganizowałam wspólnie ze Świrami Rękodzieła.
Dzięki uprzejmości Joanny- autorki wzoru, odbywa się Cal na rzecz Dyzia Marzyciela- synka Justyny, która tworzy przepiękne prace. Znajdziecie ją na FB: Oczami mej duszy.
Jeśli ktoś ma ochotę dołączyć jeszcze do wspólnego dziergania, to szczegóły akcji znajdziecie tutaj.

A teraz kilka zbliżeń na detale ;)



No i sesja plenerowa- nie mogłam przecież pozwolić by sosenka zmarzła ;)


I jeszcze mandragora w zimowej odsłonie




Chustę wykonałam z KOKONKA Merino 626 Good Evenig wino/burak/fuksja/zieleń/malachit

Zdjęcie zaczerpnięte ze strony kokonki.pl

Włóczkę znajdziecie w sklepie Kokonków <klik>.
Chustę wykonałam szydełkiem 2,5 mm i zużyłam około 1800 m.
Wyszła sporych rozmiarów, a do tego mega mięciutka i ciepła. 
Nie ukrywam, że to moja pierwsza chusta z merino i nieco obawiałam się jej "włosków" - zwłaszcza, gdybym musiała pruć, ale praca na niej to czysta przyjemność :)

A Wy lubicie gęste wzory czy ażurowe?

Buziaki ;*

35 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszła Mandragora! Kolory Kokonka też całkiem niezłe, choć pewnie nie spojrzałabym na niego wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci szczerze, że też nie byłam do niego w 100% przekonana... kusił, ale nie chciał przemówić. W końcu doczekał się wzoru, w którym mu ładnie :)

      Usuń
  2. Ja lubię każdy wzór, bo dla mnie to arcydzieła!!! Co innego z kolorami, te sa cudowne!!! Pozostają w zachwycie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolorki ma ta Twoja chusta, już nie mogę się doczekać kolejnej części wzoru, fajnie się tak wspólnie tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o raju jakie cudo, jakie mega kolorki, chylę czoło Aguś. Wczoraj z córką się zastanawiałyśmy czy byśmy dały radę szydełkować chustę :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu to się nie zastanawiaj tylko próbuj! Wiesz, ja na zastanawianiu rok zmarnowałam. Teraz bez szydełka nie wyobrażam sobie życia :)

      Usuń
  5. Jest cudowna pod każdym względem, kolory bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jakie piękne kolory!!! Chusta zniewalająca :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie wiem jakie wzory lubię, bo nie mam tego talentu do dziergania😁 zreszta chust też nie posiadam, bo u mnie nikt ze znajomych w druty czy szydełka nie robi a szkoda, może bym złożyła zamówienie☺
    Aga co tu dużo mówic, chusta jest cudna i ma piękne kolorki. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, sama chwyć za szydełko. Jestem samoukiem, podstaw uczyłam się z YT, nawet pierwsza chusta granny powstała na podstawie filmiku. Później nauczyłam się odczytywać schematy i poszerzać wiedzę. Mimo, że szydełkuję od roku wiem, że nie mam wszystkich umiejętności i wciąż czegoś szukam, doszkalam się... Powiem Ci szczerze, że ostatnio nauczyłam się Y-stiches i jestem z siebie mega dumna :D Wychodzę z założenia, że dla chcącego nic trudnego :P Odrobina samozaparcia ;) Trzymam kciuki

      Usuń
    2. Aga... My nauczymy Cię szydełkować ;) wstarczy tylko chcieć i mieć szydełko + włóczkę :) uprzedzam to uzależnia

      Usuń
    3. Musze obejrzec parw filmików na yt. Zobaczę jak to sie z czym je haha

      Usuń
  8. Cudowna chusta :) dziergając mandragorę dochodzę do wniosku, że wolę ażurowe :) jestem samoukiem i dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie też🙈 lubię jak się dużo dzieje ;)

      Usuń
  9. Piękna, a kolory przecudne 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta przyciąga wzrok, jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska kolorystyka 😍 I mówię to ja - miłośniczka brązów i zieleni ;) Z moim doświadczeniem w postaci dwóch niecałych chust wolę gęste. Choć przy obu typach w pewnym momencie robisz, robisz, a robótki tak mało przybywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś:) Ja zdecydowanie wolę ażurowe, choć zdecydowanie łatwiej się w nich pomylić😉

      Usuń
  12. Cudną chustę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for visiting the blog. I'm glad you like my post very much :) I send greetings

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta! Lubię na jesień i zimę wzory na chusty, które są bardziej zwarte, a na wiosnę - te ażurowe. Śliczne są te motki z kolekcji!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne rozróżnienie :) w sumie zimą dobrze by chusta grzała, wiosną czy latem- bardziej jako dodatek, ażury się ładnie prezentują. Pozdrawiam

      Usuń
  15. CUDO! Kolory chusty rewelacja;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna chusta, i wzór i kolor!!!
    Warto się trudzić nad takim dziełem:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudnej urody chusta😀😃
    Wzór jest obłędny,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, faktycznie wzór ma w sobie to coś. 😊

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...