środa, 6 stycznia 2021

71. UFOK-owy rok z Krzyżykowym Szaleństwem

 Witajcie Kochani :)

Nowy rok, to zazwyczaj nowe plany. Mniejsze, większe, ambitne, trywialne... Jakie by one nie były, to snuje je każdy z nas. Życia nie zaplanujemy w każdym detalu, ale rękodzielnicze zamysły czasem udaje się zrealizować w 100 %.

W ubiegłych latach wiele projektów powstało pod wpływem chwili, co przyczyniło się do tego, że prace będące w trakcie realizacji trafiły do szuflady i czekają na swój czas.

Kolejna edycja UFOK- owego roku u Kasi, autorki bloga Krzyżykowe szaleństwo, zmobilizowała mnie do działania. Wspólne zmagania może przyniosą pozytywny skutek.

W tym roku będę starała się pracować nad czterema UFOK-ami.

Projekt I
"Chrystus w koronie cierniowej"
Przeróbka obrazu na haft wg U. Przygrodzkiej
260x251



Projekt II
Tilton crafts- Shu Mizoguchi
"Alice ReDo"



Projekt III
Josephine Wall - Heaven And Earth Design
"Peacock Daze"
250x319



Projekt IV będzie pamiątką komunijną dla mojej córki, która w zeszłym roku była u Pierwszej Komunii Świętej. Wzór zaczerpnięty z gazety "Igłą Malowane"

Plany ambitne, z pewnością żaden nie zostanie skończony, bo będę nad nimi pracowała zamiennie, ale każdy postawiony krzyżyk przybliży mnie do końca projektu. Szkoda by zalegały w szufladzie...

Wy też macie tyle zaległości?

PS. To nie wszystkie moje UFOKi :) Ale i z resztą się rozprawię, gdy przyjdzie odpowiedni czas :) 

Buziaki

29 komentarzy:

  1. Podziwiam, w życiu bym nie haftowała tak dużych wzorów. Dzięki temu nie mam żadnych ufoków, bo jak zaczynam haft to go kończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje największe prace, zalegają w szafie, bo odkąd zaczęłam przygodę z KTM nie miałam na nie kompletnie czasu. Teraz przyszedł czas by w końcu wróciły do łask :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aga wieki i szacun dla Ciebie, takie duże projekty mnie przerażają😉!
    Nueciwrpliwy ze mnie człowiek i chyba nigdy nie odważę się na takie obrazy.
    Piękne są, to fakt i wyglądają malowane, jednak nie dla mnie.
    Tobie życzę turbo igiełki i czasu na xxx😁 Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Szczerze mówiąc mnie też przerażają ;), ale i podobają- dzięki zabawie u Kasi może zmotywuję się bardziej do działania

      Usuń
  3. łooo, chyba szczęka mi opadła. jakie ogromne, trudne hafty! ALicją jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja specjalnie dla córy- imienniczki :) Ta seria liczy kilka wzorów, niewykluczone, że na tym jednym się nie skończy :D

      Usuń
  4. Aga cudne projekty - zwłaszcza 4, no i Alicja! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga znając Twoje tempo to pamiątkę chwila moment wyszyjesz. No a pozostałe projekty są wow zarąbiste, w drugim i trzecim jakie barwy. Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pamiątce najbardziej mi zależy. I fakt,faktem Alicja z krainy czarów to drugi priorytet ;)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki i już jestem ciekawa jak będą wyglądały gotowe hafty bo wzory piękne szczególnie ten z Alicją :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawi mnie efekt końcowy, szkoda tylko że dodatkowa para rąk nie chce mi wyrosnąć🙈

      Usuń
  7. Ambitne plany, trzymam kciuki Aguś za realizację, Alicja mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja i moje serducho skradła, aczkolwiek wcale lżejsza niż HAED nie jest...

      Usuń
  8. Aguś, trzymam kciuki. Hafty rewelacyjne! Nawet sobie nie wyobrażam jak można coś takiego wyhaftować - mistrzostwo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzostwo to będzie, jak dotrwam do końca ;) Dzięki Małgosiu, liczę na Twój doping. Pozdrowienia ślę

      Usuń
  9. Bardzo ambitne plany :) Będę z chęcią oglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obserwatorzy to zawsze dobra motywacja by postawić kilka xxx :)

      Usuń
  10. Zacne plany UFO-kowe, ale i zacne hafty

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, znamy się już trochę, a ja kompletnie nie byłam świadoma tego, że masz tak jsk ja, sto myśli na sekundę 😁 ty wiesz jak mnie to ucieszyło hihi powodzenia ze wszystkimi i z każdą z osobna, będą piękne ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Nie mam wprawdzie kosza, którego pilnuje Gustaw ;P, ale sekretną szafkę, do której boję się zaglądać🙈 muszę wziąć przykład z Ciebie i uporać się choć z niewielką częścią mych niedokończonych planów🙈

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że nie braknie mi motywacji i samozaparcia ;) liczę na Wasz doping

      Usuń
  13. Ja też mam kilka rozpoczętych prac, niektóre tak samo duże jak u Ciebie, dużo pracy przed nami... Wzór komunijny wyszywałam ten sam dla syna, troszkę kolorystykę zmieniłam, dodałam jeszcze napis i trochę krzyżyków mi zabrakło i konturów do zakończenia, też mam zamiar go dokończyć. Trzymam mocno kciuki za ukończenie Twoich ambitnych projektów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, będziemy się wspólnie motywować ;)

      Usuń
  14. Plany niesamowite! Chrystus przepiękny... Ale i HEADy są śliczne. Czy też mam UFOki? Mam jeden - obraz, który zaczęłam wyszywać przed pierwszą komunią syna i wyszywam go do dziś, a syn ma już 18 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę braku UFOKów. Jakoś te okolicznościowe i do mnie nie przemawiają ;)

      Usuń
  15. Piękna chusta Aga w zachwycających kolorach !🤩 Wstyd się przyznać, ale ja ostatnią chustę zrobiłam 25 lat temu.
    A co do Ufoków, oczywiście że mam i to całkiem sporo 😂
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, to na co czekasz? Szydełko w dłoń- z pewnością wyczarujesz cudo, a ja będę kibicowała :) A ufoków chyba każdy ma przynajmniej kilka, tylko nie każdy się przyznaje :) Buziaki

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...