sobota, 9 stycznia 2021

72. Nowy haft na Nowy Rok 2021

 Hej, znacie zabawę Nowy haft na Nowy rok u https://kreatywna.tv/

W zeszłym roku, rozpoczynając swoją przygodę z blogowaniem, trafiłam na nią przypadkowo. Niestety była to połowa roku, więc siłą rzeczy nie wzięłam w niej udziału. W tym roku Ania organizuje już trzecią odsłonę tej zabawy, więc postanowiłam wziąć w niej udział, choć solennie obiecywałam, że nie zacznę niczego, póki nie uporam się z UFOK- ami. Kto czytał poprzedni post, ten wie, że będę walczyła z zaległościami, więc i  nagroda mi się należy. 

A raczej dwie nagrody... Bo z decyzyjnością u mnie ciężko, więc rozpocznę dwa hafty...

Pierwszy to zestaw od Coricamo, który otrzymałam za udział w kursie haftu koralikowego u Teresy.


"Magnolia's twig"
Rozmiar w krzyżykach: 133x250
Liczba kolorów: 26

Drugi zestaw otrzymałam od Doroty z Cudne Nie Nudne. Zawiera on malowaną kanwę, na której powstaną przepiękne, haftowane kwiaty. Będzie to moje pierwsze zetknięcie z takim zestawem, więc trzymajcie kciuki, bo jestem bardzo ciekawa efektu końcowego.



"Peonies"
Rozmiar w krzyżykach: 210x282
Liczba kolorów: 28

A Wam, który zestaw bardziej przypadł do gustu?

Buziaki i moc serdeczności dla Was :*

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam magnolie, jak kwitną to nieopodal mnie podziwiam, ale piwonie również podziwiam, chyba z racji tej podmalowanej kanwy bardziej ciekawa jestem piwonii :) Czekam na pierwsze krzyżyki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jedne, i drugie to moje ulubione kwiaty, więc nie mogłam się zdecydować, które wybrać. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten drugi wzór popełniłam i wyszedł przepięknie. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dobrze wiedzieć, że efekt wart zachodu. Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. No to trzymam kciuki za powodzenia. Mnie bardziej w oko wpadł ten drugi hafcik, aczkolwiek oba są cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Oba sa śliczne, ale chyba pierwszy bardziej mi się podoba :) Powodzenia w haftowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dobrze że każdemu podoba się coś innego- przynajmniej będę miała motywatorów do wykonania zarówno magnolii, jak i piwonii :) Buziaki dla Ciebie

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za hafty :).

    Mi bardziej spodobał się zestaw drugi. Też jeszcze nie haftowałam na malowanej kanwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że mnie też mocno intryguje... pierwsze xxx już są ;)

      Usuń
  6. intrygujące... zwłaszcza ten z podmalowaną kanwą

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zabawa na pewno jest i mobilizująca, i przyjemna :) A wybrany przez Ciebie haft jest bardzo ale to bardzo ładny. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...