środa, 30 grudnia 2020

69. Świąteczne podarunki

 Witajcie, dziś szybciutki post z podziękowaniami. 

Dziękuję Wam wszystkim za życzenia świąteczne oraz upominki, które otrzymałam. Spójrzcie, co do mnie przywędrowało.

Prześliczna karteczka nadesłana z Kreatywnej Jacewiczówki. Uwielbiam hafty matematyczne Ani <3



EviPassjonatka nadesłała taką oto paczuszkę. Śliczny albumik, szkatułkę, ciekawą lekturę i wiele innych drobiazgów. Marta brakuje słodkości- wynik buszowania mojej małej szarańczy ;)




Od Home Decor dostałam życzenia w nietuzinkowej formie- przepięknej choinki.
 Spójrzcie, jaka cudna. 


Oraz śliczny stojaczek, który wraz z bombką przeze mnie wykonaną,
 zdobił mój bożonarodzeniowy stół.



Magicznego Zakątka otrzymałam takie oto wspaniałości.






Zakładka już wskoczyła do najnowszej lektury ;) 

Dziękuję Wam wszystkim bardzo serdecznie, a Was kochani zachęcam do obserwowania mojego bloga, bo już niebawem szykuje się niespodzianka :)

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Piękne dowody sympatii i życzliwości!!!
    Życzę by w nadchodzącym 2021 roku wszelkie dobro Cię nie odstępowało i zdrówko dopisywało:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Alinko. Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w tym nadchodzącym 2021 roku. Oby był lepszy niż ten kończący się...

      Usuń
  2. Będziesz miała piękną pamiątkę z tych podarków. Fajnie mieć te blogowe koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Blogowy świat jest naprawdę fantastyczny. Tutaj można spotkać wiele życzliwych osób :)

      Usuń
  3. ciesze się, że się paczucha spodobała :* myślisz, ze jakieś słodycze z paczek, które otrzymałam doczekały zdjęcia?xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości dotarły do Ciebie Aniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne upominki dostalas Agus ;)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...