niedziela, 20 grudnia 2020

66. Bombka z chatkami od Coricamo

Witajcie :)
Święta tuż, tuż. Przyszedł zatem czas na prezentację bożonarodzeniowego projektu, czyli przepięknej bombki z chatkami od Coricamo.


Bombka z chatkami
Indeks: ZU 10287
Zestaw do haftu zawiera: 1 kulę styropianową o średnicy 12 cm, kanwę typu Aida (100% bawełna) o gęstości 54 oczka/10cm (14ct), tasiemkę, mulinę, igłę oraz kolorowy wzór graficzny. 
Wymiary w krzyżykach: 50x100
Ilość kolorów: 4






Wzór jest niezwykle wdzięczny i na tyle prosty, że każdy sobie z nim poradzi. Schemat czytelny i dobrze rozpisany. Dodatkowym atutem jest bardzo ładny kolor kanwy, który sprawia, że bombka prezentuje się elegancko. Ponadto zestaw zawiera taką ilość muliny, że spora ilość została po wykonaniu wszystkich hafcików. Zmieniłam tylko kolor wstążki, gdyż zależało mi na uzyskaniu bardziej stonowanym efekcie końcowym. Co nie zmienia oczywiście faktu, że złota wstążeczka dołączona do zestawu również prezentowałaby się wspaniale. Jestem przekonana, że taki zestaw zaspokoi nawet najbardziej wymagających rękodzielników. 

Na stronie naszego sponsora znajdziecie wiele cudownych zestawów do samodzielnego wykonania takiej bombki - <klik>.
Kilka z nich ekipa Świrów Rękodzieła przetestowała specjalnie dla Was. Jeśli jesteście ciekawi opinii pozostałych projektantek to koniecznie zajrzyjcie na naszego bloga tutaj <klik>

Jak wspomniałam na początku, wzór przetestowałam dzięki uprzejmości firmy Coricamo, 
za co niezmiernie dziękuję.


Pozdrawiam Was serdecznie 
i życzę miłej niedzieli.


11 komentarzy:

  1. No, no Aguś, wcześniejsze posty z tym wzorem zapowiadały coś fajnego i jest pięknie. Taka bardzo zimowa ta bombka. Wzór faktycznie wydaje się prosty, a i cena zachęca, ale chyba prędzej skuszę się na chustę i CAL charytatywny :) Szydełkowanie chusty Sislove było fajnym doświadczeniem, a tu jeszcze taka idea. Tylko poprosiłabym o podpowiedź, jaką włóczkę wybrać, bo podpowiedź, że raczej nie bawełnianą, niewiele mi pomaga, bo ja w kwestii rodzajów i który do czego zielona jestem ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, cieszę się, że nasza inicjatywa przypadła Ci do gustu. Zapraszamy do wspólnej zabawy. Pierwszą chustę wykonałam z włóczki merino, kolejna powstanie z bawełniano- akrylowej. Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź na naszej Calowej grupie. Buziaki

      Usuń
  2. Aga cudnie ci wyszła bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknego efektu. Świetnie Ci wyszła ta bombka. Uwielbiam takie zimowe widoczki więc tym bardziej jestem nią zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, widoczek jest naprawdę wdzięczny :) Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...