czwartek, 24 grudnia 2020

67. Johannes Paul II z wzoru od Jackie Beau.

Witajcie,
jakiś czas temu pokazywałam Wam rozgrzebane hafty, nad którymi pracowałam w ostatnim czasie. Bombka od Coricamo doczekała się prezentacji. Przyszedł zatem czas, na przedstawienie kolejnego projektu w pełnej krasie. Jest nim Jan Paweł II od Jackie Beau.

Tak prezentował się zaraz po otrzymaniu przesyłki. 


Dla niewtajemniczonych dodam, że swoje prace zawsze odsyłam do jednego puntu opraw, a mianowicie do firmy Fotkom w Warszawie, gdzie wspaniała Aga M. czyni prawdziwe cuda.

Tak wiem, przez folię dobrze nie widać. Ale apetyt podobno rośnie w miarę jedzenia, więc zapraszam do podziwiania kolejnych ujęć. Specjalnie dla Was przygotowałam kilka zbliżeń na detale ;)






A teraz czas na dane techniczne. Haft wykonałam mulinami z gamy dmc (chiński odpowiednik) na aidzie 14 ct z błyszczącą nitką. Po oprawie wyszedł obraz sporych rozmiarów: 50x55 cm.

Kochani, ale to nie wszystko na dziś.

Chcę złożyć Wam serdeczne życzenia.
Radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych osób, w miłości, radości i ciepłej atmosferze. Sukcesów w pracy i wytrwałości w realizacji planów. Nowy Rok niech przyniesie Wam pełno radosnych chwil i spełni najskrytsze marzenia. Niech wszelkie troski odejdą w niepamięć, a w Waszych sercach zapanuje spokój.

Wesołych Świąt!

6 komentarzy:

  1. Piękny haft. Wzajemnie dużo miłości, radości. Spokoju i wiary. A przede wszystkim Zdrowych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko i Tobie życzę dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku, niech Cię wena nie opuszcza:)
    Haft jest cudowny!wiesz ja od lat marzę o obrazie Papieża i nie mogę go wyszyc. To spore wyzwanie a na takie projekty ciagle4 brakuje czasu. Ja też przykladam wagę do oprawy na szczęście mam na miejscu taką osobę, ktora potrafi to robic, czasem sie z nią kloce jeśli mamy inne wizje, ale generalnie jest ok :)
    Naprawdę wspaniały obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi fragmentami, ale dasz radę :-) moje prace też czasami powstają miesiącami... bo weny braknie, bo czasu mało, bo wyskoczy coś innego... Nie poddawaj się :) Ja niestety blisko nie mam dobrego oprawcy... Albo ujmę to inaczej- nie sprostał moim oczekiwaniom. Dobra oprawa potrafi wydobyć piękno- zła, zniszczyć efekt długiego czasu pracy.

      Usuń
  3. Hejka! Dziękuję za odwiedziny u mnie! Przybywam się przywitać i obserwować :) Obraz Jana Pawła II jest cudowny! Zawsze mnie zachwycają takie obrazy i ta kolorystyka. Haft na tej kanwie to strzał w dziesiątkę, na pewno na żywo wygląda przepięknie! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) dziękuję bardzo za miłe słowa i odwiedziny❤ przesyłam moc serdeczności

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...