poniedziałek, 23 listopada 2020

63. Gwiazdy, gwiazdeczki...

Hej :)
W ostatnim poście wspominałam, że kolejnym hasłem w zabawie "Kości zostały rzucone: była gwiazdka wskazana przez 5 i 2 oczka wyrzucone na kostkach.
Byłam zachwycona tymże hasłem, bo od razu przyszedł mi na myśl płatny wzór od Zagubionego Szydełka"Gwiazdki".

Moja prywatna gwiazdeczka- Daria- wybrała sobie śliczną włóczkę o dość ciekawym kolorze- nie jest to 100% róż, wpada lekko w odcień lawendowy. Szkoda, że mimo mych prób zdjęcia nie oddają w pełni tego koloru, ale uwierzcie mi na słowo- jest cudny. Pierwszy raz pracowałam na włóczce z domieszką moheru. Delikatne "włoski" z pewnością byłyby nie lada utrudnieniem, gdybym zmuszona była pruć, ale na szczęście tym razem obyło się bez wpadek...

Gotowa chusta prezentuje się naprawdę cudnie- wzór mimo, że niezwykle prosty, zadowoli niejedną małą księżniczkę. I przede wszystkim nie wymaga od szydełkującej wygórowanych umiejętności- oczko, słupek i każdy podoła.





Na zakończenie jeszcze garść danych technicznych. Chustę wykonałam szydełkiem 3 mm. 
Wzór rozpisany jest na 400 m włóczki, aczkolwiek powiem Wam szczerze, że to zbyt mała ilość. Wprawdzie przerabiam niezbyt ciasno, a może to kwestia włóczki jakiej użyłam do wykonania, ale poszło mi prawie 600 m. Nie mierzyłam chusty, ale wymiarami idealna dla 6-8 letniej dziewczynki.
W najbliższym czasie powstaną jeszcze dwie chusty wykonane tym wzorem, więc trzymajcie kciuki bym nie padła przy tej monotonii ;P

"Gwiazdeczki" zgłaszam do zabawy u Ani w Kreatywnej Jacewiczówce.


Ps. Obiecuję, że kolejny post będzie poświęcony haftowi, bo go ostatnio dość mocno zaniedbałam, a wiele się w tym zakresie u mnie dzieje.
Buziaki dla Was

 

4 komentarze:

  1. Śliczna wyszła Ci ta chusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Przesyłam moc pozdrowień

      Usuń
  2. Aga super ten wzorek choć spodziewałam się raczej serwetki w kształcie gwiazdy. Ale taka chusta dla małej księżniczki też jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka była u Ciebie, więc postanowiłam nie powielać schematu :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...