czwartek, 5 listopada 2020

60. Wielkie testowanie, czyli przygoda Świrów Rękodzieła z wzorami od Coricamo.

Miło mi gościć Was na swoim blogu :)
Dziś wprowadzę Was w klimat bożonarodzeniowy... 
Będę szybsza niż Last Christmas w galeriach handlowych, a wszystko za sprawą Coricamo i możliwości testowania zestawu do wykonania bombki wraz z zespołem Świrów Rękodzieła.
Ja wybrałam dla siebie śliczną bombkę z chatką.


Zestaw do haftu zawiera:1 kulę styropianową o średnicy 12 cm, kanwę typu Aida (100% bawełna) o gęstości 54 oczka/10cm (14ct), tasiemkę, mulinę, igłę oraz kolorowy wzór graficzny i znajdziecie go tutaj <klik>

Jesteście ciekawi, jakie wzory wybrały pozostałe projektantki? To zajrzyjcie koniecznie na bloga <klik>.

Haft już rozpoczęłam, choć póki co jeszcze jest go niewiele.


O tym, jak wygląda gotowa bombka w moim wykonaniu będziecie mogli przekonać się w najbliższym czasie, a ja pozostając  w temacie zestawów do haftu, chciałam pokazać Wam, co dostałam za udział w koralikowym kursie Teresy pod patronatem Coricamo.



Sponsorowi wspólnej zabawy dziękuję za ten piękny zestaw, a Teresie za zorganizowanie tak interesującego kursu. A Was kochani zachęcam, do korzystania z takich inicjatyw- pogłębiania wiedzy i odkrywania nowych horyzontów nigdy za wiele ;) 
Miłego dnia

10 komentarzy:

  1. Bombka będzie cudna, uwielbiam takie zimowe widoczki. Powodzenia w wyszywaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Masz rację, widoczek jest niezwykle wdzięczny.

      Usuń
  2. Świetny haft, a bombka będzie jeszcze piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bombka powstanie ♥️. Widzę, że świąteczno-zimowy nastrój nie tylko u mnie zagościł.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mam serca w tym roku do świątecznych klimatów... Może uda się tę złą passę w końcu przełamać

      Usuń
  4. Śliczny delikatny zimowy pejzaż, cudna bombka będzie!
    Gratuluję wygranej Aguś i pozytywnie zazdraszczam magnolii które uwielbiam:)
    Pozdrawiam słonecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam magnolie. Są takie piękne, majestatyczne a zarazem wdzięczne. Buziaki i moc serdeczności ślę <3

      Usuń
  5. Jeszcze liście dobrze nie opadły, a ludzie już za białymi Świętami tęsknią ;) Mnie też po głowie kołacze się "I'm dreaming of a white Christmas" ;) Bombka będzie boska 😍 Czekam na prezentację końcową :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś właśnie nie ;) Jakoś wybitnie w tym roku nie mam nastroju BN...

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...