środa, 18 listopada 2020

62. Liściak, czyli moja interpretacja motywu liścia w zabawie Kości zostały rzucone...

 Hej kochani, nie wiem, jak Wy, ale ja cały czas ostatnio jestem w biegu. Dzisiejszy projekt skończony został niemalże przed tygodniem, a dopiero dziś ujrzy światło dzienne...

Ale po kolei. W październiku wylosowanym hasłem w zabawie w Kreatywnej Jacewiczówce ponownie był liść. Jak pamiętacie, już mierzyłam się z tym hasłem. Tym razem postanowiłam stworzyć chustę, znaną pod nazwą Liściak. Wzór znalazłam na Pinterest i zabrałam się do pracy. Niestety różne sytuacje życiowe sprawiły, że projekt nie został ukończony w poprzednim miesiącu. 

Korzystając z ostatnich podrygów pięknej, jesiennej pogody zrobiłam krótką sesję fotograficzną. Zapraszam do oglądania ;) Mam nadzieję, że się Wam podoba.





Wykorzystałam motek z jesiennej kolekcji Kolorowych włóczek o cudnej nazwie "Słoneczna lawenda".
Motek znajdziecie tutaj <klik>.


Użyłam szydełka 3 mm i włóczki o długości 1000 metrów. Chusta wyszła piękna i dość duża ;)

Oczywiście zgłaszam ją do zabawy "Kości zostały rzucone" u Ani i już przyznaję się, że listopadowym hasłem jest GWIAZDKA- mam nadzieję, że tym razem uda mi się dotrzymać terminu.



Pozdrawiam Was serdecznie <3

6 komentarzy:

  1. Super interpretacja tematu :) Przepiękna chusta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś- a zauważyłaś, że to próba oswojenia żółtego?

      Usuń
  2. Jestem zauroczona tym kokonkiem, Kolory są boskie a wzór pierwsza klasa. Brawo Ty podziwiam za szybkość szydełkowani, mnie by zeszło ze 2 miesiące min..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełko wieczorową porą- najlepiej w towarzystwie ulubionego serialu ;) Czy szybko? Chyba niekoniecznie, ale i tak jestem z siebie dumna :D

      Usuń
  3. Jak ja lubię takie kolory! zachwycają jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) nieskromnie mówiąc, mnie też się podoba😉

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...