niedziela, 16 lutego 2020

14. Koralikowa panienka w nowej odsłonie

Hej, hej :)
Pamiętacie mój koralikowy obrazek wykonany na wyzwanie
"Kości zostały rzucone" u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki? 
Bohaterka "Śniadania u Tiffani'ego" doczekała się w końcu oprawy.
Na chwilę obecną prezentuje się tak:






Dodatkowo śpieszę się pochwalić, że powyższa praca zapewniła mi wygraną w wyzwaniu #Koralik w Kreatywnym Świecie Naszych Pasji.
Jest mi z tego powodu niezmiernie miło :)
Nagroda już dotarła, niestety nie doczekała się fotek, bo moje kreatywne dziewczątka momentalnie ją przechwyciły. Kamila przygotowała bowiem dla nich zestawy do robienia bransoletek :) 
Dziękujemy!


Oprawy doczekała się również inna moja praca, którą wykonałam w zeszłym roku, również na wyzwanie w Kreatywnej Jacewiczówce. Hasłem przewodnim był wówczas DOTYK.
Moją inspiracją był cytat z książki Gabrieli Gargaś "Jutra może nie być": 
"Ludzie boją się dotyku, bo dotyk przeznaczony jest dla najbliższych, bo nie wypada, bo dotyk ma  podtekst erotyczny, bo dotyk ukaże słabość, odsłoni prawdziwe uczucia. Bez ustanku dotykamy tylko klawiatury, telefonów, różnego rodzaju sprzętów. Zimny pozbawiony uczuć dotyk."
W dzisiejszym, zabieganym świecie tak często zapominamy, że zwykły dotyk jest tak ważny w naszym życiu, bo świadczy o miłości. 
Dlatego w swym projekcie skupiłam się na tym ciepłym, pełnym uczuć dotyku. Podobnie, jak poprzednia praca, ta również wykonana jest metodą haftu koralikowego. 
Jak Wam się podoba efekt końcowy?



Dziękuję za odwiedziny na moim blogu
 i każdy pozostawiony komentarz. 

Pozdrawiam




9 komentarzy:

  1. pięknie oprawione, cudowne ramy <3 gratulacje wygranej. Koniecznie pochwalcie się co tam Dziewczyny z tych zestawów stworzyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas coś tworzą. YT non stop maltretowany, proste bransoletki już powstały, teraz chyba "wisienki" są w trakcie "rozkminiania" ;)

      Usuń
  2. Ale śliczne prace, obie, ale ta dama to już szczególnie. Nie dziwię sie że wygrała, gratulacje Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powiem szczerze, że z tymi koralikami to jest tak, iż po wyhaftowaniu nie zawsze efekt mnie zadowala ;) dopiero w oprawie prezentują się wybornie :)

      Usuń
  3. Gratulacje! :) piękna praca!
    W oprawie obie prezentują się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koralikowa panienka wymiata 💗 💗 💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale cudne obrazki, ten pierwszy wiedzie prym :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...