poniedziałek, 10 lutego 2020

12. Gościnnie w Szufladzie

Witam Was serdecznie :)
Każdy bloger czy blogerka z pewnością zna i lubi popularny wśród rękodzielników blog o wdzięcznej nazwie Szuflada. Znam go i ja. Ale nigdy bym nie przypuszczała, że wystapię na jego łamach...
A jednak marzenia się spełniają!

Spontanicznie wysłane zgłoszenie zaowocowało i występuję jako gościnna projektantka. Prócz prezentacji swojej skromnej osoby, moim zadaniem było wymyślenie tematu wyzwania. A cóż bardziej kojarzy się z wczesną wiosną, jak nie krokusy.

Zdjęcie wykonane przez moją wspaniałą młodszą siostrę- Karolinę.
Zgodnie z wymogami przygotowałam pracę tematyczną na swoje wyzwanie.




Jeśli macie ochotę przeczytać więcej na ten temat i wziąć udział w wyzwaniu, to serdecznie zapraszam Was do Szuflady.
Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Gratuluję guś gościnnych występów, bardzo fajny temat wymyśliłaś i nawet mam pomysł, tylko nie wiem czy wyrobię się w czasie bo mam tyle rzeczy do zrobienia a czasu nie tak dużo na tą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) dasz radę😉 dla mnie dasz😊 w końcu to mój debiut:)

      Usuń
  2. Gratuluję gościnnych występów :-)
    Piękny haft przygotowałaś i ślicznie go oprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, jeszcze raz gratuluję! Haft jest przecudowny! Jeśli tylko wyrobie czasowo, to wezmę udział... mam teraz sporo planów i zadań do zrobienia, a ten czas się jakoś kurczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Wdzięczny temat, więc i pracować będzie przyjemnie😉

      Usuń
  4. Aguś bardzo się cieszę, że jesteś naszą Gościnną Projektantką :)). Mam nadzieję, że to będzie fajna przygoda :). Temat podałaś świetny i gdybym nie była w DT chętnie przyłączyłabym się ;)). Kocham krokusy i nawet tydzień temu uszyłam małe aniołki inspirowane kolorami krokusów :)). Trzymam kciuki i z chęcią pokibicuje dziewczynom :)). Mam nadzieję, że będziesz miała wiele zgłoszeń. A haft piękny i przepiękna również jest rama !!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa💗 Niezmiernie cieszy mnie fakt, że motyw wyzwania przypadł do gustu. Kocham krokusy, a najpiękniej prezentują się one w swoim naturalnym środowisku 😉 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Gratulacje :) ciekawe wyzwanie i przepiękna praca. je niestety nie wyrobię się, żeby wziąć udział ale chętnie zerknę na inne piękne krokusy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie Gratki Aguś!!!😊
    Życzę Ci mnóstwo weny twórczej,inspiruj nas pięknie i baw się dobrze:)
    Pozdrawiam ciepło i biegnę do Szuflady zobaczyć co i jak ;)😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Od samego początku podnosisz mnie na duchu, taki blogowy anioł stróż😉 Zajrzyj koniecznie do Szuflady i zapraszam do wspólnej zabawy :)

      Usuń
  7. Aga gratuluję wyróżnienia :) Wspaniała sprawa, że zostałaś tak doceniona.
    Twoja praca jest przepiękna. Na widok tego haftu od razu robi się milej, nawet jeśli za oknem siąpi deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne krokusy. Uwielbiam ten odcień fioletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) krokusy i niezapominajki to moje ulubione kwiaty😉

      Usuń
  9. Ten obrazek z krokusami jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...