czwartek, 13 lutego 2020

13. Cekinowy zawrót głowy, czyli Kości zostały rzucone- luty

Hej, hej :) 
Wbrew obiegowej opinii, że w czasie deszczu dzieci się nudzą,
 ja jestem mega aktywna. 
Może dlatego, że dzieciństwo mam już dawno za sobą :)
Paskudna aura za oknem sprzyja twórczości... 
Postanowiłam porzucać sobie kostką. Wypadły cyfry 3 i 4. Zatem drugim hasłem, które wskazały rzucone kostki do gry jest CEKIN. Patrząc odwrotnie byłaby to wstążka, więc postanowiłam połączyć je ze sobą :)


Z połączenia tych dwóch materiałów 
powstała taka o to choinkowa bombka. 




Projekt szybki w realizacji, a prezentuje się przepięknie. 
Tak, tak skromność to podstawa...
Nie zmienia to jednak faktu, że tak wykonana bombka przypadła mi do gustu. W zeszłym roku wykonałam już jedną bombkę tą metodą, jednakże w innej kolorystyce.



Miesiąc dopiero się zaczął, a mój projekt gotowy...
Zatem, aby nie tracić czasu rzuciłam kośćmi po raz kolejny. 
Tym razem los nie był tak łaskawy i przypadło mi hasło nieco bardziej wymagające - figura geometryczna...
Po chwilowym braku pomysłów w mojej głowie zrodził się pewien projekt, który sukcesywnie zaczęłam realizować, ucząc się przy tym nowej techniki rękodzielniczej. Zaintrygowani?
Szczegóły zdradzę niebawem :)

Ciekawych, jakie prace powstały w styczniu w ramach wyzwania "Kości zostały rzucone" odsyłam do Kreatywnej Jacewiczówki. Ania przygotowała podsumowanie. A uwierzcie mi, wiele się działo i powstały naprawdę rewelacyjne projekty!

Dziękuję Wam za odwiedziny mego bloga i każdy pozostawiony komentarz. Motywujecie mnie do dalszej pracy :)
Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. oOoOoo czarna magia, zresztą sama wiesz! piękna realizacja cekinowego tematu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hokus pokus😛 Marta, czarna magia to mix media🙈 tam to się dopiero dzieje... ja prosta baba jestem to wstążki i cekiny😉

      Usuń
  2. I taką skromność to ja rozumiem, tym bardziej jak się nam pokazuje takie śliczności :) Piękne są te bombeczki. A tak w zasadzie to i pasuje Ci Aguś do kolejnego rzutu, bo przecież kula to figura geometryczna :) Ciekawa jestem co też wymyśliłaś...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, o tym nie pomyślałam😉 będzie trójkąt🙈

      Usuń
  3. No i powstała piękna karczochowa bombka. Ciekawa jestem kolejnej pracy i Twojego ujęcia figury geometrycznej w artystycznym stylu 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...