sobota, 14 stycznia 2023

204. Ciasteczka...

Hej Kochani,
jakiś czas temu pisałam o torebce Oreo, która była moim marzeniem. Spełniło się ono, dzięki wskazówkom Kasi na grupie Świry Rękodzieła Inspirują.
Ostatnio znowu wydziergałam swa cudne "ciasteczka" dla moich koleżanek.

Pierwsza z nich w kolorze ivory z klapą w odcieniu brudnego różu.



Oraz druga, w kolorze o smakowitej nazwie "ciasteczko" z klapką w odcieniu koniaku.




Która bardziej przypadła Wam do serca?

PS. Na blogu trwa urodzinowe Candy ;) Kto jeszcze nie zauważył ma szansę nadrobić zaległości. Szczegółów szukajcie w poprzednich postach.

Buziaki!


 

 

16 komentarzy:

  1. Torebki są śliczne. Ta pierwsza jak dla mnie śliczniejsza -)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. To zestawienie kolorów stworzyła moja koleżanka i wykorzystałam je już dwukrotnie- nawet śmieję się, że nadam jej imię " Oreo Ani"

      Usuń
  2. Aga tak szczerze powiem że mi się bardziej ta druga podoba, choć z zasady nie lubię koloru różowego . Sama torebka i jej wzór bardzo fajne , taka torebka w kształcie muszelki na lato będzie w sam raz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona idealnie sprawdza się na każdą porę roku :)

      Usuń
  3. Aguś, torebki jak marzenie, ech - mieć takie cudeńko... Moją faworytką jest ta pierwsza.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :-) dokładnie jak ciasteczka - aczkolwiek mnie się kojarzą z makaronikami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh, makaroniki... Ty wiesz, jak wzbudzić w człowieku apetyt na słodycze ;)

      Usuń
  5. Ślicznie Ci wyszły. osobiście pierwszy kolor bardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu- moją faworytką też jest pierwsza wersja kolorystyczna ;)

      Usuń
  6. Prześliczne. Cudnie Ci to wszystko wychodzi. Kolory Bardzo fajnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie oreo są przepiękne🤩 Podziwiam 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne torebki. Ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne torebeczki!!! I te kolorki takie słodkie, urocze :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...