piątek, 9 września 2022

191. Butterfly Flower Shawl w odświeżonej odsłonie

Witajcie Kochani, mało mnie tutaj ostatnio.
Zdaję sobie też sprawę z faktu, że nieco zaniedbałam Wasze blogi...
Doba zdecydowanie jest za krótka i wciąż biję się z myślami czy nie zawiesić działalności bloga. Ale dajecie mi tyle siły i wsparcia swoimi komentarzami, że najzwyczajniej w świecie żal mi zostawić to miejsce po blisko trzech latach działalności. Więc nadal wpadam tutaj i zostawiam cząstkę siebie, choć nie tak często, jak bym tego chciała.

Nie wynika to bynajmniej z mojego lenistwa. Mogę w końcu Wam się pochwalić. Zaczynam spełniać swoje marzenia. Zapisałam się do szkoły na kierunek terapeuta zajęciowy. Znacie mnie już trochę i wiecie, że praca z ludźmi to coś, w czym czuję się jak ryba w wodzie. A jeśli będę mogła połączyć to z moimi pasjami, to pełnia szczęścia gwarantowana. Trzymajcie zatem za mnie kciuki- przede mną dwa lata ciężkiej nauki, ale myślę, że trud warty podjęcia <3

Ale przejdźmy do sedna postu.

Pamiętacie mój wzór Butterfy Flower Shawl? Jego premiera była ponad rok temu, o czym przeczytacie tutaj <klik>. Postanowiłam go nieco zmodyfikować. Niestety nic nie poradzę na to, że mam skłonność do pedantyzmu i perfekcji, co niejednokrotnie dokłada mi drugie tyle pracy. Zmiany uwzględnię w wolnej chwili, byście mogły cieszyć się nową wersją wzoru razem ze mną.





Obiecuję, że wzór postaram się spisać najszybciej jak to możliwe.
Buziaki dla Was
 

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w szkole, na pewno dasz radę by połączyć jedno z drugim i nie zostawisz bloga 😉taka społeczność jest tylko tutaj. A chustą jestem oczarowana, wzór i kolor, przepiękna, czy ja kiedyś nauczę sie takie robić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie- tak przyjazne jest tylko blogowe środowisko. W pozostałych mediach różnie bywa, blogi są naszym azylem. Co do szydełka- nic trudnego- z pewnością dasz radę :)

      Usuń
  2. I kolejna chusta, która zachwyca. Powodzenia na studiach, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga po pierwsze chust jest świetna. Po drugie podziwiam Cię za to dziergania w tempie jak dla mnie expresowym. Po trzecie błagam nie zmykaj bloga. Jak masz taka potrzebę bywaj tu rzadziej ale nie zamykaj !! Po czwarte życzę Ci powodzenie w nowej szkole, rozumiem że będziesz miała przez to mniej czasu ale spełnisz swoje marzenia i to jest najważniejsze! Trzymam za Ciebie kciuki!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Tutaj zawsze mogę liczyć na Wasze wsparcie, zrozumienie i miłe słowa, które napędzają mnie do działania <3 Dziękuję za Waszą obecność i to, że trwacie przy mnie, gdy mnie niestety zdarza się Was zaniedbywać ;(

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...