piątek, 19 sierpnia 2022

190. Maskotkowy post :)

 Witajcie Kochani,
dziś pokażę Wam kolejną rzecz, przez którą przepadłam- pokochałam amigurumi!

Jako pierwszą wykonałam sympatyczną ośmiorniczkę z tutorialu Martyny.



Tak mi się spodobał twór, który powstał, że postanowiłam wykonać królika z wzoru od Joanna Handmade- obiecałam to Asi jeszcze będąc moderatorką jej grupy, że prędzej czy później spróbuję. Jak wyszło? Oceńcie sami...


  

Jako ostatnią dziś zaprezentuję Wam sowę z wzoru, który jakiś czas temu dostałam od firmy De Agostini. Wprawdzie wzór rozpisany był na cienką włóczkę, ale ja pokusiłam się o Himalayę Dolphin Baby. Sowa wyszła extra i bardzo mi się efekt końcowy podoba. 





Jak się domyślacie, to nie wszystkie maskotki, jakie powstały w ostatnim czasie. O kolejnych opowiem w następnym poście i obiecuję, że będzie się działo, bo kolejne skarby od Dziergaczkowo dotarły i czekają na przerobienie ;)


Miłego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Tą ośmiorniczka ma takie cudne oczka. Tak słodko patrzy. Ach. A sowa to petarda. Superowa wyszła. Masz talent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaki! Ośmiorniczka jest moją faworytką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza maskotka i nieskromnie mówiąc najfajniejsza ;)

      Usuń
  3. Czy mogę przyjechać do Ciebie na naukę? Ja tez bym pokochała te tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że znalazłaś nową rzecz, która pozytywnie Cię napędza! Widać że każdą pracę wykonałaś z pasją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, znasz mnie już chwilę i wiesz, że niespokojny duch we mnie drzemie ;) Nie poradzę nic na to, że ja lubię próbować nowych rzeczy i dobrze mi z tym :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...