środa, 6 kwietnia 2022

174. Lukrecja

 Dzisiaj zapraszam Was na spotkanie z Lukrecją od MotaNiny. 
Ci, którzy mnie obserwują i regularnie śledzą moje wpisy, zdążyli z pewnością zauważyć, że bardzo często sięgam po wzory Niny. Na moim szydełku gościła już Klementyna <klik>, Latifa <klik> czy Brooke <klik>.

Tym razem, jak wspomniałam, pokusiłam się o Lukrecję. Wzór tuptał za mną od dawna, jakoś zawsze brakowało odpowiedniego motka... Nie żeby mi ich ogólnie brakowało, ale takiego "Miecia" na Lukrecję jeszcze nie było.
 Niestety mam paskudną cechę, która nie ułatwia mi życia- lubię, jak jest wszystko idealnie. Musi mi wszystko ze sobą współgrać: wzór, kolor i to "coś". Jak nie ma "cosia" to potrafię pruć i szukać kolejnego wzoru. Metodą prób i błędów musi wyjść cudo... Ktoś powie- to dobrze. Może i dobrze, ale ile ja sobie pracy czasem dokładam ;)

Ale wracając do sedna- bo dygresji u mnie zawsze pod dostatkiem- z fajnego motka od Izabelove Motki udziergała mi się taka oto chusta.



Wzór na to cudo kupicie m.in. na ETSY <klik>.
Dopiero pisząc post zorientowałam się, że wszystkie zdjęcia robione są w oddali (w roli fotografa amatora- moja córka Alicja) i nie mam zbliżenia na chustę, która już dawno jest u nowej właścicielki. Na osłodę zostawię postępy prac- tam nieco widać, jakim cudownym wzorem jest Lukrecja :)



Zastanawiam się czy Wy też macie swoich ulubionych projektantów- niezależnie czy mowa o hafcie, szydełku czy innej dziedzinie rękodzieła. Pochwalcie się swoimi przemyśleniami, a ja już się z Wami żegnam. Przesyłam pozdrowienia i dziękuję, że ze mną jesteście <3

2 komentarze:

  1. Cudowna chusta - ten wzór! te kolory!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jak dla mnie jest cudna. I wzór i kolory . Niestety ostatnio staram się ograniczyć zakupy do minimum choć przyznam że idzie mi to z trudem ale jest pewien sukces. Staram się wyobrazić ile sprzątania będzie miała moja rodzina gdyby mnie zabrakło. To co mam nie zużyje chyba do końca życia. A jeżeli chodzi o szydełko to moja ulubioną projektantką i twórczynią jest AuerliaMyszkaSzara. Obawiam się że gdyby nie jej filmiki w zyciu bym za szydełko nie złapała. Tu jest jej cząstka twórczości https://myszkaszara.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...