poniedziałek, 11 kwietnia 2022

176. Mgiełka, czyli SUMU od Szydło w dłoń

Witajcie, staram się w miarę regularnie publikować,
a mimo to wciąż jestem w tyle, bo tak dużo się u mnie dzieje.
 
W marcu miałam przyjemność wziąć udział w testach u Dagny Korosackiej, znanej jako Szydło w dłoń. Jej twórczość jest dość charakterystyczna i cechuje się dużą ażurowością. W swoich przepastnych zapasach mam kilka motków o długości 1000 m. Kiedyś uważałam, że to rozmiar idealny, dziś jest nieco problematyczny. Wymagające i bardziej zdobne wzory pożerają zdecydowanie więcej włóczki. Na szczęście jest wiele wzorów, na które ten tysiąc wystarczy i właśnie o takim wzorze Wam dziś opowiem.



Sumu, bo taką nazwę nosi testowany przeze mnie wzór, to inaczej mgiełka. Wybrałam motek od Kokonki.pl w odcieniach beżu i niebieskiego. Gotowa chusta osiągnęła dość słuszne wymiary. Po blokowaniu było to 188x66 cm.




Wzór można zakupić bezpośrednio u autorki lub poprzez serwis Raverly <klik>.
Najfajniejsze we wzorze jest to, że jest on dwustronny. Niezależnie jak chustę założycie będzie wyglądała dobrze i ozdobnie :)

Jak Wam się podoba? Niebawem pokażę Wam równie interesujący wzór Dagny, który z powodzeniem można wykonać z 1000 m. Może Was zainspiruje do uwolnienia zalegających moteczków ;)
 
Przesyłam moc serdeczności i życzę Wam miłego dnia! Buźka

8 komentarzy:

  1. Przepiękna - delikatna i misterna, a do tego moje kolory.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że kolory idealne do tego wzoru? Pięknie razem współgrają :)

      Usuń
  2. Generalnie bardzo lubię ażurowe wzory, bo fajnie wyglądaja zarówno na szydełku jak i na drutach. Fajnie Ci Aga wyszła ta chusta, i fajne wybrałaś kolory. Dla mnie jest mega !!!
    Pozdrawiam i gratuluję testów no i tempa robienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się Cię zaskoczyć :)

      Usuń
  3. Wspaniała chusta! W ślicznych kolorach... I te ażury :) Wszystko dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam...każde jedno oczko w w tej zjawiskowej chuście :)
    Dla mnie takie rzeczy to totalna czarna magia, więc jak zawsze mój podziw jest podwójny.
    Pozdrowienia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, potrafisz robić misterne rzeczy z haftem, z szydełkiem też byś sobie poradziła :)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...