piątek, 8 kwietnia 2022

175. Jeden UFOK mniej...

 W zeszłym roku pod wpływem chwili kupiłam mozaikę diamentową (obiecuję, że niebawem Wam ją pokażę). Moje dzieciaki zafascynowane nowością również chciały spróbować. W ten sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką trzech zestawów do wyklejania. Jak niełatwo się domyślić, moje szczęście nie trwało długo, bo jak wiadomo "dzieci się nudzą" i to nie tylko w czasie deszczu, jak śpiewał Kabaret Starszych Panów. Wszystkie trzy zostały rozpoczęte i żadna nie skończona. Entuzjazm szybko wyparował. A to już zakrawa na tragedię...

Jak się powiedziało A, trzeba powiedzieć też B. Robiąc porządki stwierdziłam, że te trzy "wyrzuty sumienia" zabierają sporo miejsca, są niewygodne w przechowywaniu i łatwiej będzie je skończyć, oprawić i powiesić w dziecięcym pokoju. Z uporem maniaka zabrałam się do pracy i oświadczam, że jeden UFOK poskromiony!

Nawet nie wiecie, jak mnie cieszy ta wygrana bitwa :)
Ze szczęścia mam ochotę zaśpiewać, jak Pharrell Williams:
"Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you"



Muszę jeszcze pomyśleć, jak tę mozaikę oprawić, bo część diamencików jest wypukła.
 Ale tym będzie się martwił już mój punkt opraw ;) 

UFOKa zgłaszam do zabawy Uwalniamy Ufoki w grupie Świry Rękodzieła Inspirują


Jeden UFOK mniej, a radość ogromna.
Niesiona na skrzydłach szczęścia mknę poskramiać kolejne zaległości!
Buźka

11 komentarzy:

  1. Aga ten paw jest cudny!! Ja też od czasu do czasu lubię sobie pokleić, ale nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło żeby to odłożyć, dlatego wolę się nie zabierać, bo straszny pożerać czasu. Ostatni mój haft diamentowy częściowo był pomalowany jak widzę u Ciebie dużo miałaś do wyklejenia. Ale cudnie Ci to wyszło i czas zleciał i jeden UFOK mniej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku całość pokryta jest diamencikami. Pożeracz czasu straszny!

      Usuń
  2. Jaki piękny obraz z tego wyszedł, brawa dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, zjawiskowo ten paw się prezentuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, to musiało być naprawdę czasochłonne :) Paw będzie wspaniałą ozdobą pokoju dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo polubiłam haft diamentowy 😀
    Moje dziewczyny też próbowały swoich sił ale pokończyły swoje obrazy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, moim brakło motywacji. Starsza jeszcze stara się przykleić po kilka diamncików by pokazać, że coś robi. Młodsza nawet nie udaje, że jej się to spodobało...

      Usuń
  6. Obraz wygląda zjawiskowo, i powinnas dostać medal że go skończyłaś !
    Warto było podjąć rękawicę bo efekt jest powalający :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Medal to sobie sama kupię, jak skończę dwie pozostałe mozaiki.

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...