środa, 14 kwietnia 2021

91. Zakochany wzór?

 Witajcie drodzy czytelnicy. 

Jak zauważyliście, szydełko ostatnimi czasy dość mocno zdominowało moją twórczość. Dzierganie sprawia mi ogromną przyjemność, nie zdziwi więc Was, gdy powiem, że wszystkie kobiety w moim otoczeniu już otulają się chustami w moim wykonaniu. Kolejną chustą tradycyjnie postanowiłam obdarować kogoś, komu z pewnością sprawi ogromną radość ;)

W swoich zbiorach mam kilka motków o długości 1000 m. Dla jednych to optymalny metraż, dla innych kłopotliwy, bo większość wzorów rozpisana jest na co najmniej 1200-1500 m. Zależało mi, by chusta była chustą, a nie chusteczką, więc wyruszyłam na "internetowe łowy" po serwisie Raverly. Słowem wyjaśnienia dla osób niewtajemniczonych- to serwis zawierający bazę wzorów szydełkowych i tych przeznaczonych na druty. Znajdziecie tam zarówno wzory płatne, jak i darmowe.

Szukając wzoru idealnego postawiłam na prostotę, ale nie chciałam też by był on zbyt banalny. Mój wybór padł na Amorous od Katji Löffler. Urzekł mnie swą niewymuszoną elegancją i efektywnością, którą wprowadzają rzędy reliefów. 

Po wyborze wzoru przyszedł czas na kolor włóczki, Z uwagi na wiek i preferencje osoby, którą postanowiłam obdarować, nie mogły być to pstrokate i krzykliwe kolory. Prosty wzór nie mógł zostać też "stłamszony" zbyt intensywnymi barwami. Postawiłam na szarości połączone z pięknym odcieniem zieleni. W końcu mamy wiosnę ;) Mój wybór padł na włóczkę Scheepjes Whirl 754 Green Tea Tipple, którą możecie kupić m.in. w sklepie Kokonki.pl <klik>.

Co wyszło z takiego połączenia? Oceńcie sami.


I jeszcze zbliżenie...


Powyższą chustę wykonałam szydełkiem 3,5 mm. Po blokowaniu osiągnęła następujące wymiary: 170x77 cm.

Chusta powędrowała do Ewy, blogowej koleżanki, autorki Magicznego Zakątka i projektantki z zespołu Świrów Rękodzieła. Przecież życie ma sens tylko wtedy, gdy robimy to, co kochamy. A jeśli możemy jeszcze się tym dzielić i sprawiać radość innym, to pełnia szczęścia murowana ;)

Buziaki

19 komentarzy:

  1. Cudowna chusta Aguś , podziwiam :) Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, prawdziwa prawda i cała prawda. Robienie komuś, kogo sie lubi i dawanie prezentów innym sprawia wielką radość, nie tylko osobie obdarowanej, ale kto wie czy nie większą tej obdarowującej. Przynajmniej ja tak mam :)
    Chusta śliczna i chyba też skorzystam z tego wzoru, bo mam kokonek 1000 metrowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidko, szczerze polecam ten wzór- naprawdę robi się go błyskawicznie. A co najważniejsze, nie ma potrzeby ciągłego kontrolowania schematu ;)
      I mam podobnie- z przyjemnością tworzy się projekty, które będą sprawiały przyjemność innym. Te "do szafy" jakoś mniej satysfakcjonują. Dlatego tak wiele moich prac trafia w ręce innych :)

      Usuń
  3. Super, ależ Ewę cudnie obdarowałaś! Kolorki świetne, kojarzy mi się z lasem i jagodami :) Ale Twojego wzoru nic nie pobije, sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie przywodzi na myśl brzozowy zagajnik wczesną wiosną... Jak ja już marzę, by wiosna wreszcie zawitała na dłużej niż 2-3 dni... Dziękuję za miłe słowa :) Mam nadzieję, że Irvette długo będzie najulubieńsza ;)

      Usuń
  4. Piękna chusta i ma wspaniałe kolorki. Co do obdarowywania, to większa radość gdy ktoś od nas dostaje, to nasze serce w które wkładamy swoją pracę i gdy ktoś tego nie chowa do szuflady. A takie chusty są właśnie idealne, bo sama Twoją noszę i jestem szczęśliwa że ją mam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga i to mnie cieszy! Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość. Buziaki i moc serdeczności Ci posyłam <3

      Usuń
  5. Wisz co .. bardzo mi ta chusta przypadła do gustu, jak by dla mnie robiona. Nie dość że ma świetny powtarzalny i na moje oko dość łatwy wzór to jeszcze jest w super kolorach. Udał Ci się wyśmienicie. zgadzam się z Tobą w 100% fajnie jest robić to co się lubi a na dodatek robić z tego prezenty wiedząc że komuś sprawią radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Nie wiem, czy wszyscy tak mają, ale ja namiętnie szukam wzoru idealnego pod wybrany motek. Jeśli nie spełnia moich oczekiwań, to najzwyczajniej w świecie pruję... Tu zagrały obie te rzeczy- i kolor i wzór. Nieskromnie powiem, że jestem mega zadowolona z efektu :)

      Usuń
  6. Zjawiskowa:) prezentuje się fantastycznie, podziwiam kolory i staranne wykonanie:) dla mnie to istna magia; kompletnie nie mam pojęcia o szydełku, I taka chusta naprawdę robi na mnie wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, też myślałam, że szydełko to wiedza tajemna. Oglądając chusty innych dziewczyn wręcz pękałam z zazdrości, ale takiej pozytywnej. Stwierdziłam- inni dają radę- to ja też! Nie uwierzysz, że uczyłam się sama z filmików na YT :) Trochę samozaparcia i wszystko staje się możliwe ;) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Es una preciosidad y el colorido genial. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias. Te envío el poder de la cordialidad

      Usuń
  8. Aguś ta chusta jest przepiękna! Jej urok tkwi właśnie w tym prostym, ale jakże eleganckim wzorze. Cudna!!! Jestem pewna, że będzie Ewci dobrze służyła :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bo najważniejsze to dobrze dobrać wzór do włóczki i chyba najtrudniejsze zarazem... Buziaki

      Usuń
  9. Wspaniała chusta! POdziwiam za umiejętności! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Aguś jeszcze raz. Sprawiłaś mi mega niespodziankę💕 W preferencje kolorystyczne idealnie trafiłaś, tylko nie rozumiem co znaczy ,,z uwagi na wiek"?😉 Chusta cudowna, piękna i cieplutka❤. A mój brzozowy zagajnik jeszcze się nie zazielenił, późna wiosna w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z uwagi na wiek? Przecież to oczywiste +18 :) Niezmiernie mi miło, że niespodzianka się udała i jedynego czego żałuję to to, że nie widziałam Twojej miny przy otwieraniu paczki ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...