czwartek, 8 kwietnia 2021

90. Nowy haft- podsumowanie marca.

 Cześć!

Kalendarzowa wiosna już jest z nami jakiś czas, choć aura za oknem wcale tego nie potwierdza. Śnieg, zimno i nieprzyjemnie... Mam nadzieję, że wszystko się szybko unormuje i przyroda obudzona do życia zdominuje otaczający mnie krajobraz. 

Dzisiejszy post jest podsumowaniem moich marcowych zmagań w zabawie u Ani- Nowy haft na Nowy Rok.

Niedługo zakwitną prawdziwe magnolie, więc i moje nie mogły być gorsze ;) Te haftowane oczywiście...

Dla przypomnienia- tak wyglądał haft w styczniu:

Stan magnolii w lutym:


Obiecałam, że w marcu postaram się, by choć jeden kwiat zakwitł w pełni. Słowa udało się dotrzymać i dziś mogę zaprezentować Wam magnolię w pełnym rozkwicie.




Jeszcze sporo pracy przede mną, ale liczę, że najpóźniej do lipca- września uda się zakończyć prace nad tym projektem i z czystym sumieniem przejdę do piwonii :)

Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. no piękne xxx, cudnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam magnolie, już jest ślicznie, będzie cudny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violka, ja również uwielbiam te kwiaty. Mają w sobie coś niesamowitego :)

      Usuń
  3. Oczy z orbit mi wychodzą przy tych xxxx- pełen podziw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnolie to akurat jeden z tych mniej wymagających haftów ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za Twoje xxx. Bardzo fajnie dobrane kolory. Ale dziubania przy tym jest, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, kolory cudne. Ale bardziej niż te odcienie różu męczy haftowanie jednolitego tła...

      Usuń
  5. Piękny haft będzie :-) Może zdążysz do chwili gdy te w ogrodzie zakwitną :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym i to bardzo, ale raczej nierealne. Magnolie to jeden z kilku projektów nad którymi pracuję. Buziaki

      Usuń
  6. Aga podziwiam bo to wcale nie jest prosty haft. Zresztą wszystkie hafty z Caricamo są dość wymagające, Ale warto się pomęczyć dla efektu końcowego. Będzie piękny obrazek. .
    Pozdrawiam
    P.S. Macie świetny nowy znak wodny od Świrów, widziałam już u Hubki ale myślałam że to pieczątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno. Mam jednak nieco odmienne zdanie na temat wzorów od Coricamo- może dla osoby początkującej są wymagające- dla mnie nie. Przy nich wręcz odpoczywam po trudniejszych projektach :)

      Usuń
  7. Budú to krásne magnólie, teším sa na obraz a držím palce pri xxxxxxxxxx,
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ďakujem, sám sa neviem dočkať konečného výsledku. pozdravujem

      Usuń
  8. Aguś będzie piękny obraz. Już teraz widać jakie to śliczne :). Magnolie kojarzą mi się z moją mamą, ponieważ ma je w ogródku i zawsze tak pięknie u niej kwitną :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Każda z nas ma jakieś skojarzenia z mamą- w końcu to najważniejsza osoba w życiu każdego człowieka <3 Piękne masz skojarzenia :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Powstaje piękny haft, uwielbiam magnolie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...