wtorek, 22 września 2020

55. SPRING LADY od Coricamo, czyli podsumowanie testowania wzoru w KTM

 Witajcie :)

Wiosna dawno już za nami, za oknem królują jesienne pejzaże, a ja przychodzę do Was z podsumowaniem "Pani Wiosny" (Lady Spring) od Coricamo. Wzór miałam przyjemność testować w ramach współpracy z blogiem Klub Twórczych Mam.

 
Od Coricamo otrzymałam pełny zestaw do haftu- materiał typu Aida 14 ct, mulinę firmy Madeira, igłę oraz wzór graficzny. Do zestawu dołączony był również wieszaczek, który znajduje się w ofercie sklepu, a nie wchodzi on w skład typowego zestawu do haftu.
Nie ukrywam, że wzór jest dość pracochłonny i zajął mi zdecydowanie więcej czasu niż mogłam przypuszczać. Oto kilka zdjęć z postępami w trakcie realizacji:








A tak prezentuje się już gotowy haft.




A Wam jak się podoba moja wiosenna panienka? 
Przesyłam moc serdeczności😘

16 komentarzy:

  1. Śliczna panienka :-) Patrząc na nią juz za wiosna tęsknię pomimo, że jak narazie jesień ciepła :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny haft!!! Cudna panna utkana z niteczek:) Pracy ogrom ale efekt WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba, zważywszy że sama mam ją na tamborku, ale coś mi się zdaje że stanie się moim ufokiem, Straciłam do niej serce. Chyba wzory Coricamo są na ta chwilę dla mnie zbyt wymagające. Podziwiam Twoją cierpliwość bo obrazek jest cudowny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania czasem tracimy do czegoś serce, ale tylko okresowo. Może to nieodpowiedni moment, nieodpowiedni czas... Daj sobie chwilę odpoczynku, zbierz siły, a zobaczysz że jeszcze będzie zdobił Twe ściany :) Przesyłam moc serdeczności <3

      Usuń
  4. Pięknie wygląda. Może i długo trwało jej haftowanie, ale warto było ten czas poświęcić, masz teraz piękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie jestem pod wrażeniem Twoich prac. Podziwiam cierpliwość i precyzję. Fantastyczna praca. Pozdrawiam cieplutko w ten wietrzny, pochmurny jesienny dzionek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za tak miły komentarz. Ja twoje prace również podziwiam i niezmiennie się nimi zachwycam- choć są w zgoła innych technikach wykonane niż moje ;)

      Usuń
  6. Już się zachwycałam tą panną na fb😊
    Ale pozachwycam się dalej, jest tego warta!😍 Boski haft piękne wykonanie!
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest Twoja praca ale też szalenie pracochłonna, podziwiam osoby, które decydują sie na testowanie takich wzorów, ale efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też. Wolę, gdy wszystko budzi się do życia, a nie czas spoczynku...

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...