poniedziałek, 20 lipca 2020

45. Motyw kobiecy, czyli Kości zostały rzucone i jej wysokość Klaziena by Kristen Bishop.

Witajcie kochani.
Ostatnio niewiele czasu poświęcić mogę na prowadzenie bloga, więc tym bardziej dziękuję tym, którzy mimo wszystko na niego zaglądają :)
Dziś zaprezentuję Wam w końcu mój ostatni projekt, który wykonałam na wyzwanie w Kreatywnej Jacewiczówce- Kości zostały rzucone. Kostki w zeszłym miesiącu wskazały na cyfry 5 i 3, co wskazuje na motyw kobiecy. Niestety nie udało się skończyć tejże pracy na czas i zmuszona jestem pokazać Wam ją dopiero teraz. 
Z kobietą kojarzy mi się delikatność, zwiewność, eteryczność, a zarazem gracja i styl. To wszystko łączy w sobie chusta o wdzięcznej nazwie Klaziena od Kristen Bishop. 
Do jej wykonania użyłam włóczki YarnArt Flowers 283 i szydełka 3,5 mm.

Tak wyglądały początki, które budziły wiele moich obaw. Chusta aniołkowała- ale spokojnie, tak miało być. W trakcie dalszej pracy wszystko ładnie się wyrównuje.


Zakochałam się w tych przejściach kolorystycznych...
I te ażurki... Czyż nie są cudne?








Tak, jak wspominałam chustę zgłaszam do wyzwania Kości zostały rzucone.


Pozdrawiam serdecznie
i przesyłam moc uścisków.
Aga S

PS. A już niedługo pokażę Wam, co wyczarowałam z materiałów od Moniki Blezień (Igiełki), które otrzymałam w wygranym Candy. Ciekawi?

10 komentarzy:

  1. Aguś no kolor jest piękny!!!! Te cienie, delikatne przejścia cudo! Całość zachwyca. Ja raz podeszłam do tego wzoru i poległam. Ale jest śliczny! Buziaki kochana! I oczywiście jestem bardzo ciekawa co tam wyczarowałaś z materiałów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, wzór wbrew pozorom wcale nie jest trudny, choć fakt faktem dwa razy musiałam pruć... zawsze powtarzam- dla upartego, nic trudnego :P

      Usuń
  2. Bajeczna chusta w bajecznych kolorach, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że ciekawi :) A chusta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna chusta i cudne kolory :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna chusta i ciekawa jestem nowej. Pewna jestem, że kolejna piękna praca powstaje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kolorki i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...