środa, 7 października 2020

56. Kości zostały rzucone- wrzesień

 Witajcie kochani.

Dzisiejszy post ukazuje się z małym poślizgiem. Wrzesień już się skończył, a ja dopiero publikuję wrześniowy projekt, który wykonałam na wyzwanie "Kości zostały rzucone". 

2 i 3 oczka, które wyrzuciłam na kostkach wskazują na sznurek. 

Postanowiłam zatem wykonać koszyk ze sznurka bawełnianego i uporządkować swój "przydasiowy bałagan".



Jeszcze szybka sesja w plenerze- w końcu trzeba wykorzystać piękną pogodę ;)




Koszyk wykonałam na podstawie live'ów  na grupie FB- Świry Rękodzieła Inspirują. I jak już wcześniej wspomniałam, zgłaszam go do wyzwania "Kości zostały rzucone"


Pozdrawiam Was serdecznie

10 komentarzy:

  1. to u mnie to chyba przydasiowy huragan haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pocieszenie powiem, że balaganiarstwo swiadczy o wysokiej inteligencji ;P

      Usuń
  2. Cudny koszyczek:) Ja coś z tymi słupkami i półsłupkami się nie mogę zaprzyjaźnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, uszy do góry- wszystko zależy od nastawienia. Ja próbuję się przekonać do drutów :D

      Usuń
  3. Super koszyk. Widzę, że od razu służy jak należy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służy i to doskonale! Włóczki wskoczyły, by pokazać rozmiar koszyka- wyszedł naprawdę spory. Samo dno ma 20x20 cm, a wedle własnego widzi mi się, na rogach dodałam dodatkowe półsłupki by ładnie się rozszerzył. Takie koszyczki są niezwykle praktyczne :)

      Usuń
  4. Świetny koszyczek :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te koszyki ze sznurka chodzą za mną od dawna . Sznurek i szydełko kupiłam bazy na dno ze sklejki również. Tylko kurczy nigdzie nie umiem czasu kupić , może wiesz gdzie go dostać ??
    Aga świetny koszyk i świetne jego zastosowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna ja też szukam dostawcy czasu :P Może we dwie prędzej go znajdziemy :)
      Koniecznie musisz spróbować- bardzo przyjemnie się go wykonuje, a jaki praktyczny! Tylko uważaj, na jednym się nie skończy :P

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...