niedziela, 21 czerwca 2020

42. Tęczowa Rachel

Witajcie, ostatnio mało mnie tu było. Wynikało to z przystąpienia mojej córki Alicji do Pierwszej Komunii Świętej. Przygotowania, sama uroczystość i następujący po niej tzw. biały tydzień skutecznie pochłaniały mój czas. Ale już jestem, nadrabiam zaległości rękodzielnicze :)

Dziś zaprezentuję Wam kolejną chustę wykonaną na szydełku. Zaopatrzyłam się w cudowną włóczkę YarnArt Flowers 277, w pięknych niemal tęczowych kolorach. Dłuższy czas zastanawiałam się nad wyborem wzoru- tak barwna włóczka potrzebowała czegoś prostego, a zarazem nietuzinkowego. Mój wybór padł na Shawl of Rachel. Prostota i uroda tego schematu zauroczyła mnie. Czy było warto? Oceńcie sami :)

Tak wyglądały postępy moich prac nad tą chustą: 





A tak prezentuje się skończony projekt:







Jestem zadowolona z efektu końcowego- udało się nawet stworzyć z resztek włóczki trzy urocze chwościki ;) A Wam jak się podoba?
Miłej i spokojnej niedzieli Wam życzę, a ja pędzę do kolejnego projektu, który czeka na moją uwagę ;) Buziaki i moc serdeczności dla Was :)

14 komentarzy:

  1. Piękny projekt! Tajka włóczka wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt. Moc energii na początek lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczna kolorystyka na ponure dni. Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda straszna! Mam nadzieję, że całe lato nie będzie tak wyglądać...

      Usuń
  4. no kolory ma zachwycające! pięknie sobie radzisz z szydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga uwielbiam tą włóczkę, ma już na koncie z niej chustę i ponczo. Twoja kolorowa jest cudna. Zarówno wzór jaki i zestaw kolorów mnie zauroczyły !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy flowers, ale nie ostatni! Dobrze skręcony i ładne ma przyjścia.

      Usuń
  6. Aguś chusta jest przepiękna!!!! Te kolory są obłędne !! Takie moje, energetyczne :). Zaraz zajrzę sobie co to za włóczka więc dziękuję, że podałaś numer :). Mnie komunia młodszego czeka za rok :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dane włóczki komuś posłużą :) nie spodziewałam się, że z tak barwnego mixu wyjdzie coś tak cudnego :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Wow! Rewelacyjna chusta! Masz rację ta włóczka jest obłędna!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, prawda? Choć, jak przyszło zamówienie to energetyczność tych kolorków mnie trochę onieśmieliła ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...