wtorek, 9 czerwca 2020

41. Hop- blog w KTM- wyniki

Witajcie,
wszyscy pewnie z niecierpliwością czekacie na wyniki hop- blogowej zabawy w Klubie Twórczych Mam. Kwiatowa krzyżówka bardzo Wam się spodobała i licznie wzięłyście udział w naszej zabawie. Do kogo trafiły nagrody od naszych sponsorów?  Szczegółowe wyniki oczywiście znajdziecie na blogu głównym <klik>
Ale to nie wszystko! U mnie czekał na Was kotek w worku ;) Jesteście gotowi na adopcję tego tajemniczego zwierzaka? :P

Jeśli tak, to by nie stresować Was już dłużej oświadczam, że wybrana książka i kociak w worku wędrują do...
EWY MAC

Gratuluję i proszę o wiadomość na adres mailowy: agniesszka.k@tlen.pl

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie i przemiłe komentarze. Niezmiernie miło było mi Was u siebie gościć i cieszę się, że mój blog jest na tyle interesujący, iż kilka osób postanowiło zostać ze mną na dłużej! To dla mnie ogromna nobilitacja i zastrzyk pozytywnej energii do dalszego działania. 

Przesyłam moc serdeczności <3 i zapraszam na kolejny wpis, który pojawi się już niebawem.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie, kocham wszystkie koty, a Twój na pewno będzie wyjątkowy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie i gratuluję wygranej :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i życzę powodzenia w kolejnych zabawach ;)

      Usuń
  3. Like your blog. I follow you 32 , follow back maybe? Thanks! :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...