wtorek, 26 maja 2020

37. Hop blog z Klubem Twórczych Mam

Matka, mama, mamusia, matula...
To słowo jest bliskie sercu każdego z nas bez względu na wiek i status społeczny, bo jak pisała Gabriela Gargaś: "Matczyna miłość to pierwsze spotkanie z bliskością drugiej osoby, czułością i więzią emocjonalną, która jest tak wyjątkowa, że wciąż trwa mimo upływu lat. Rośnie razem z nami ale nigdy się nie starzeje." Matka to najważniejsza osoba w życiu każdego z nas. Od pierwszych dni otacza nas bezinteresowną miłością, daje wsparcie i poczucie bezpieczeństwa. Kocha nas za to, że jesteśmy, a nie za to jacy jesteśmy. "Kiedy matka odwróci oczy od swojego dziecka, dziecko zaczyna błądzić i ginie w świecie pozbawionym miłości i ciepła."- jak zauważył Tadeusz Różewicz. 

Ten wyjątkowy dzień Klub Twórczych Mam postanowił uczcić zabawą zwaną Blog Hopem, w której do wygrania jest mnóstwo fantastycznych nagród. 

Zabawę rozpoczynamy w na blogu głównym Klubu Twórczych Mam, odwiedzając kolejno blogi projektantek i odgadując poszczególne hasła krzyżówki, ukryte we wpisach w formie wizualnej podpowiedzi ;)


Jeśli przywędrowałeś do mnie drogi czytelniku z Pracowni na Zapiecku to odgadnij następne- ósme już hasło krzyżówki i szukaj kolejnej podpowiedzi u Katrin w Pracowni Kaem
A ukrytym hasłem na moim blogu są:






Zdjęcie pochodzi z serwisu pixabay.com
Zdjęcie pochodzi z serwisu pixabay.com
Jest zabawa, są cukierasy do zgarnięcia ;) Na głównym blogu czekają nagrody od naszych sponsorów. Ale projektantki KTM również przygotowały dla Was drobne niespodzianki: książkę i rękodzielniczy drobiazg.

U mnie zagracie o książkę Marty Girtler- Motyki "Hipodrom", o której pisałam tutaj <klik> lub "Wydech" Teda Chianga <klik>- wybór należy do Was ;)

 lub

W paczuszce, jak już wspomniałam, znajdziecie rękodzielniczy drobiazg. Jaki? Niech to pozostanie tajemnicą ;) Koty w worku też są fajne... 

Co musicie zrobić? Zostawcie po sobie komentarz, zbierzcie wszystkie hasła krzyżówki i poinformujcie nas, jeśli udało Wam się odgadnąć hasło główne- napiszcie post na blogu, swojej stronie, FB itp. i podlinkujcie go na głównym blogu do 6 czerwca włącznie. Szczegółowy regulamin znajdziecie tutaj <klik>

Miłej zabawy!

58 komentarzy:

  1. :) - fajną zabawę wymyśliłyście, a wszystkie nagrody superaśne :) - aż mi głupio że zapisuje się na kota w worku ;) - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nie powinno Ci być głupio ;) życzę powodzenia i dobrej zabawy :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bawię się z Wami. Chętnie zaopiekuję się lekturą "Hipodrom" Buziaki, Kasia (https://www.facebook.com/profile.php?id=100013303839939)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie i udział we wspólnej zabawie :)

      Usuń
  3. Chętnie się zapisuję i wybrałabym książkę "Wydech"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że dołączasz do wspólnej zabawy :)

      Usuń
  4. Super zabawa, chętnie się zapiszę i odwiedzę Wasze blogi :) Jeśli można wybrać to poproszę "Hipodrom".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w imieniu wszystkich projektantek :) Dziękuję za udział w zabawie :)

      Usuń
  5. Aga piekne te tulipany. Tez sie przymierzam żeby wyszyc ale doba za któtka.
    Chętnie przygarne tego kota w worku, nawet jak bedzie czarny haha. A ksiązke wybiore jesli to do mnie los sie uśmiechnie. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko doba, ale i życie za krótkie na wszystkie prace, które chciałoby się stworzyć :) Dziękuję za udział w zabawie ;)

      Usuń
  6. Piękne tulipany, nawet kilka kwitnie w moim ogródku :)
    Świetna zabawa , biorę udział :) Uwielbiam S-F i wybieram "Wydech" Teda Chiang'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem szczególną miłośniczką SF niemniej ta książka zrobiła na mnie naprawdę duże wrażenie )

      Usuń
  7. Super zabawa, a Twój haft jak zwykle cudny. Chętnie przygarnę książkę, a jeszcze chętniej kota, bo Twoje prace zapierają dech w piersiach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wybór książek, coś w moim stylu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój czytelniczy gust ;) Dziękuję za udział w zabawie

      Usuń
  9. Piękne tulipany. Zrobiło się wiosennie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Ale mam radochę z tego skakania :) Hafcik jest prześliczny, znam go i za każdym razem mnie tak samo zachwyca :D
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Śliczny haft. Zabawa bardzo mi się podoba. Wspaniała okazja by odwiedzić piękne miejsca takie jak ten blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Uff, znalazłam ;-) Nie lubię science fiction, ale Twoja recenzja "Wydechu" bardzo mnie zaintrygowała :-) Koty lubię, nawet czarne mi nie straszne ;-) Kwiat, który pięknie prezentujesz był moim pierwszym otrzymanym od kogoś. Dokładnie od mojego chrzestnego, który miał przysięgę w Dzień Kobiet i nawet ja, jako mała dziewczynka, dostałam go wtedy razem z innymi kobietami z rodziny :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna praca, podziwiam. Ja haftowałam troszkę jako dziecko, teraz próbowałam wrócić, ale okazało się, że to jednak nie dla mnie.Dlatego podziwiam, te misternie wyhaftowanw cudeńko. Pozdrawiam i lecę dalej

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam z rodzinnego domu- połowę ogrodu zawsze było w tych pięknych kwiatach :) śliczny haft 👌 uwielbiam niespodzianki :) lecę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne tulipany a wybieram książkę Wydech i chętnie się z Wami bawię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zabawa :) najlepszego dla Wszystkich mam :) hopsam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoim hasłem są moje ulubione kwiatki :).

    Chętnie się przyłączę do losowania. Kusisz tą niespodzianką :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamiar ;) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Obłędny tulipan. Moja mama w swoim ogrodzie ma przeróżne odmiany tulipanów. Uwielbiam te kwiatki, ale tylko tam, choć ostatnio coraz częściej są dekoracją mojego stołu. Pozdrawiam serdecznie i skaczę dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany mają mnóstwo odmian. I faktycznie, mogą zachwycać;) Dziękuję za udział w zabawie :)

      Usuń
  19. Lubię koty w worku, a jakoś nie mogę żadnego trafić ;) Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ksiązki. Chęnie bym przygarnęła "Hipodrom".

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak napisałaś o tym kocie w worku, od razu pomyślałam o Dorocie z Cudnie Nienudnie ;) Lubię takie koty, to zagram 😊 Do kompletu z zestawem opowiadań s-f, bo polubiłam się z tym gatunkiem dzięki książkom Blake'a Croucha.
    W tym roku w Olsztynie wzdłuż ulic rosły całe dywany tulipanów. Fajnie chodziło się do pracy, kiedy kwitły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do "kota w worku" pasują opowiadania s-f.
    Pokazałaś cudny haft z tulipanem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten tulipanowy hafcik! Buziaki i ...hop!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki złapane. Dziękuję za udział w zabawie :)

      Usuń
  24. Śliczny haft:) Idę szukać dalej kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jesteście dziewczyny. Wam również Wszystkiego najlepszego z okazji dnia matki. Trochę z opóźnieniem ale szczerze. Jesteście świetne z tymi waszymi zabawami. Pozdrawiam i hopam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne haftowane tulipany, a książka obojętnie która, żadnej nie czytałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog, muszę się wgłębić 😜
    Z chęcią przygarnę ksiażkę "hipodrom" i Twoje dzieło😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie skoczne zabawy:)
    Świetny książeczki !

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...