wtorek, 12 maja 2020

35. Majowa rozdawajka u "hafciarskiej zołzy" :)

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z zapowiedzią majowej rozdawajki u Katarzyny, która sama o sobie mówi, że jest "hafciarską zołzą", o czym miałam okazję przekonać się na własnej skórze...

Pamiętam swoje pierwsze krzyżyki. Jako początkująca hafciarka i samouk nie miałam zbyt wielkiego doświadczenia. Trafiłam na jedną z grup zrzeszającą pasjonatów haftu, gdzie na mojej drodze stanęła pani Kasia. Nie ukrywam, że w niewybrednych słowach skomentowała moją pracę, kończąc słowami- stać Cię na więcej. Choć początkowo zabolały te słowa i unikałam pani Kasi jak ognia, przyszedł czas, gdy doceniłam jej krytykę. Kubeł zimnej wody był konieczny bym mogła znaleźć się w miejscu, w którym obecnie jestem. Pewnie dalej stałabym w miejscu tworząc hafty- może i lepsze od tych pierwszych, ale z pewnością nie tak dopracowane, jak te aktualne. Za ten przysłowiowy kopniak na rozpęd i bezpardonowe "wjechanie na ambicję" dziękuję. 

Aby wziąć udział w zabawie trzeba podać trzy elokwentne powody... 

1. Zmotywowanie mnie do rozwoju i doskonalenia warsztatu- może niezbyt grzeczne, ale skuteczne ;) w końcu liczy się efekt końcowy :D

2. Zbieżność charakterów- kocia natura, podążająca własnymi drogami. Nie lubię narzuconych reguł i zasad, nie potrafię wpisać się w "kanony", ale zawsze wiem czego chcę i dążę do raz obranego celu. Pierwiastki zwierzęcej natury nie kończą się na kotku... Mam naturę porannego ptaszka, jestem uparta jak osioł, pracowita jak wół, cwana jak lis, a zarazem wierna jak pies. A całość okraszona została gołębim sercem... Całość nieco skomplikowana, ale jaka mnie Boże stworzyłeś, taką mnie masz :)

3. Miłość do haftu.


Nie wiem, czy moje powody okażą się wystarczające. Niemniej zgłaszam się do wspólnej zabawy. Jeśli macie ochotę dołączyć, szczegóły znajdziecie tutaj.

13 komentarzy:

  1. Trzeba mieć nie tylko szczęście napotkać taką osobę, ale jeszcze umieć z tego szczęścia skorzystać :) Ty umiałaś :)
    Powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chyba zadziałała moja urażona duma😉 ale faktycznie, takie osoby to skarb, który nie każdy potrafi docenić :)

      Usuń
  2. Powody są świetne! I napisane z humorem :))
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba podejść do życia z przymrużeniem oka ;)

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...