sobota, 16 maja 2020

36. A gdyby tak wyolbrzymiać szczęście zamiast problemu?

Kiedy ktoś poświęca Tobie czas, doceń to, ponieważ daje ci coś, czego już nie odzyska. To prezent najcenniejszy, jaki można otrzymać od drugiej osoby. I taki właśnie dar otrzymałam od Czarnej Damy.
Jakiś czas temu w Misiowym zakątku Lidzia zorganizowała rozdawajkę z okazji 7 urodzin swojego bloga. Znalazłam się wśród osób, które znalazły się na liście szczęśliwych posiadaczy prac organizatorki zabawy.


Spójrzcie, jakie cuda przywędrowały do mnie...
 Wspaniały notes, który wycisnął łzy wzruszenia z moich oczu <3 Dziękuję bardzo.





Piękny, prawda?
Lidka obdarowała mnie mnóstwem przydasi i kilkoma mniejszymi cudami, które własnoręcznie stworzyła.




Ile serca jest w tych maleństwach! Dziękuję kochana.

A ja nie daję się zniechęceniu i cieszę najdrobniejszymi szczegółami życia, na które nie zawsze miałam czas do tej pory. Bo przecież warto wyolbrzymiać to kruche szczęście niż problemy dnia codziennego.



Moc serdeczności dla Was.

20 komentarzy:

  1. Aguś piękne prezenty otrzymałaś! Lidzia to kochana Osóbka, o wielkim sercu :). Nie dziwię się, że jesteś zachwycona :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłam już zauważyć, że Lidzia to wspaniała osoba i jest mi niezmiernie miło, że dzięki blogowaniu miałam okazję ją poznać :)

      Usuń
  2. Super zestaw, haft na notesie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem zauroczona tym hafcikiem :)

      Usuń
  3. Aguś jesteś Szczęściarą, tak piękne prezenty od Lidzi otrzymałaś i wiesz ze był tworzone specjalnie dla Ciebie:)))
    Haft na notesie zjawiskowy! Wszystkie przydaśki extra.
    A czas poświęcony drugiej osobie, to bezcenny podarunek!
    Serdeczności ślę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni dostrzegają przedmioty, ja zawsze serce włożone w ich tworzenie :)

      Usuń
  4. Aguś, cieszę się, że mogłam te rzeczy dla Ciebie zrobić, a robiłam je z ogromną radością i przyjemnością. Ogromnie mi miło, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały prezent mi zrobiłaś :) Jestem zachwycona <3

      Usuń
  5. Przepięknie zostałaś przez Lidzię obdarowana :-)
    We wszystkim co dostajemy jest drugi człowiek...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. ojej Kochana, jakie cudowności dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga wspaniały prezent od Lidzi dostałaś. Notes jest odjazdowy. Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft na notesie jest przecudny! Zachwycona jestem nim bardzo :-)

      Usuń
  8. Pięknie Cię Lidzia obdarowała.
    I masz rację - trzeba się cieszyć każdą chwilą, każdym drobiazgiem...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, bo tak wiele ucieka nam przez palce...

      Usuń
  9. Jak Ty się potrafisz cudnie cieszyć :)
    Gratuluję wspaniałych prezentów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  10. Najwspanialsze prezenty to te własnoręcznie wykonane i od serca. Gratuluję prezentów i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...