piątek, 3 kwietnia 2020

28. Urodzinowe Candy- wyniki

Witajcie,
jest mi niezmiernie miło, że tyle osób wraz ze mną świętowało urodziny Świrów Rękodzieła. A jeszcze milej jest mi, gdy widzę, że wiele z Was nie poprzestało na jednorazowej wizycie w moich skromnych progach. Dziękuję <3

Nie przedłużając oświadczam, że urodzinowy prezent powędruje do....

xgalaktyki

autorki bloga Tam, gdzie spadają anioły...

Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt 
agniesszka.k@tlen.pl

Pozostałym uczestnikom dziękuję za wspólną zabawę.
Pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że dzięki tym urodzinom mogłam poznać Ciebie :-)
    Serdeczne gratulacje dla Kasi - Xgalaktyki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Każdy komentarz z Waszej strony daje mi siłę i energię, by działać. Dziękuję, że jesteście😘😘😘

      Usuń
  2. Brawa dla Kasi, dziękuję za wspólną zabawę :)
    No mnie się stąd łatwo nie pozbędziesz ;) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:*dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-) Dziękuję za zabawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje składam Kasi i nadal będę Twój blog odwiedzać:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje dla Kasi, miała dziewczyna szczęście :)
    Dziękuję za zabawę i buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakło mi słów...
    Ogromnie się cieszę,że w tym smutnym i ciężkim czasie spotkała mnie
    taka wspaniała niespodzianka :D
    Bardzo Ci dziękuję za tak miłe wyróżnienie i mam nadzieję,że wszystkie słowa które dziewczęta napisały na powitanie już się spełniły
    i znalazłaś w nas prawdziwą blogową rodzinę:)))
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...