niedziela, 19 kwietnia 2020

31. My jesteśmy krasnoludki, hopsa hopsa sa...

Witajcie w to słoneczne niedzielne popołudnie.
Jak Wam minął kolejny dzień w dobie pandemii? Mam nadzieję, że nie poddajecie się pesymizmowi i z nadzieją patrzycie w przyszłość. By zająć czymś myśli i ręce dzisiejszy dzień postanowiłam poświęcić na relaks i haftowanie.
Wykorzystując skrawki kanwy w kolorze ecru i mulinki z resztkowego pudełka stworzyłam dwóch sympatycznych jegomości..



Fajne słodziaki, prawda?
Wzorki tradycyjnie zaczerpnięte z czeluści Pinterestu. 
Ci dwaj przystojniacy zdobią bombeczki, niewielkie- o średnicy 8 cm.




Moje prace zgłaszam na wyzwanie u Kasi- Choinka 2020.



Pozdrawiam Was serdecznie
i życzę cierpliwości oraz wytrwałości. 
Jeszcze będzie dobrze.

30 komentarzy:

  1. Ale sympatyczne krasnoludki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Aniu są świetne , widzę że też postawiłaś na bombki. U mnie dotychczas patchworkowe, ale karczochy tez fajnie wyglądają ! Hafciki wyszukałaś urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne bombki :-)
    Też haftowałam te wzory, świetne są, bo wersji ich widziałam sporo i żadna się nie powtarza :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nieco inne- wyhaftowałam je na kanwie ecru, więc szarości zamieniłam na brązy...

      Usuń
  4. Super są te krasnoludy. Takie małe i słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczoty, masz cierpliwość dziewczyno do tych maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca ze wstążką wymaga skupienia- a mnie pozwala się skutecznie wyciszyć :)

      Usuń
  6. Jakie super sa te bombeczki i kolorystycznie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo- tak jakoś pozostałam przy tych brązach i beżach z ostatniego miesiąca ;)

      Usuń
  7. Słodycz w podwójnym wydaniu:) Wesołe i przyjemne hafciki, a bombeczki jak zawsze extra! A co do pandemii...jak mam wolne, to staram się o tym nie myśleć, ten temat mam na co dzień w pracy i nie jest wesoło:(
    Pozdrowienia serdeczne ślę i zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dla zdrowia psychicznego warto się odciąć choć na moment od tego tematu

      Usuń
  8. śliczna bombeczka! ja skończyłam tylko sal haftowy w tym miesiącu i będzie też choinkową zawieszką :) pandemii się nie poddaję, fajnie, że dzisiaj otwierają parki itd. Jutro mamy w planach działeczkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafciki i super je zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Gdybym tylko miała więcej cierpliwości do wstążki, zrobiłabym sobie takie same. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodziaki :) sliczne bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne chłopaki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafty i cudne bombki- już wyobrażam sobie jak będą pięknie prezentować się na choince:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie skrzaty...no i jak pięknie oprawione!
    Wpaniałe bombki stworzyłaś:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne krasnalki. W połączeniu z bombką wyszło przepięknie

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...