poniedziałek, 18 lipca 2022

186. Paola i rękodzielnicza wymianka z Tyną.

Witajcie Kochani. Na wstępie dziękuję Wam, że ciągle tu zaglądacie. Dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo, które sprawia, że mam motywację by tu zaglądać i nadal pokazywać swoje poczynania. To dzięki Wam wiem, że warto to miejsce nadal utrzymywać przy życiu... Dziękuję <3

Przychodzę dziś by opowiedzieć Wam o cudnej chuście Paola od Reliefowelove- Handmade by Monika Turecka. Monikę poznałam na Instagramie. To osoba pełna pozytywnej energii, którą mogłaby obdarować pół globu. Ja nie wiem skąd ona ma jej aż tyle, wszak udziela się ona każdemu, kto znajdzie się w jej zasięgu. #Jestem_kobietą_z_pasją to jej dewiza życiowa, która napędza ją każdego dnia. 

Monika ma w swoim dorobku dwa szydełkowe wzory na chusty: Królową Serc i Paolę, którą to właśnie dziś Wam zaprezentuję. Do jej wykonania wybrałam motek od OmbreLove w intensywnych, energetycznych kolorach.


Pierwsze rzędy utwierdziły mnie tylko w słuszności tego wyboru. Paola w turkusie zapowiadała się obiecująco. Sami spójrzcie, jak wyglądały postępy prac.




A tak chusta prezentuje się w pełnej okazałości.




Jeszcze kilka zbliżeń na detale...




Chustę wykonałam z motka o metrażu 1500 m. Pracowałam szydełkiem 3,5 mm. Rozpiętość chusty wyniosła około 180 cm.
Już pierwsza publikacja w mediach społecznościowych sprawiła, że wiele osób zachwyciło się Paolą. Moja powędrowała do Tyny w ramach rękodzielniczej wymianki. Tyna obdarowała mnie przepięknym aniołem wykonanym metodą pewertex. Jestem zachwycona i oczarowana. 





Przeglądając swoje zasoby mam mocne postanowienie, by w pierwszej kolejności wykorzystać materiały, które posiadam. Sukcesywanie "wymiatam" sznurki. Niebawem pokażę Wam efekty moich rękodzielniczych porządków. Na dziś żegnam się już z Wami i życzę Wam wszystkiego dobrego na najbliższe dni. Do zobaczenia wkrótce!

Aga



 

14 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta a kolory to już petarda. Świetna Wymianka między Wami nastąpiła. Podziwiam Wasze talenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdy ma talent, wprawa to kwestia praktyki i długich miesięcy ciężkiej pracy :)

      Usuń
  2. Ale fajne te kolory na tej chuście. Zresztą sam wzór mnie też zachwycił no i tempo w jakim dziergasz mnie też zachwyca. Zresztą ta wymianka była bardzo udana , Anioł z powertexu jest rewelacyjny!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nawet nie wiesz jak mnie ten anioł urzekł. Justyna zrobiła prawdziwe cudo <3

      Usuń
  3. Super wymianka. Cudowną szydełkową chustę wykonałaś - fajna kolorystka. Pięknego anioła otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniała wymianka. Zrobiłaś naprawdę bajeczną chustę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Wybór kolorów nie był przypadkowy, aczkolwiek takiego efektu wow nawet ja nie przewidziałam ;)

      Usuń
  5. Chusta wygląda jak kawałek tęczy - nieziemsko i zjawiskowo :) wspaniała praca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, mam nadzieję, że Twojej imienniczce będzie służyła przez długi czas :)

      Usuń
  6. Cudowna chusta..moze i ja kiedyś z Tobą zrobię wymiankę😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko :) Uwielbiam takie kreatywne wymianki <3

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...