niedziela, 15 maja 2022

180. Merenneito, czyli Syrenka od Szydło w dłoń

Witajcie Kochani, dziś wpadłam by pokazać Wam Merenneito od Szydło w dłoń.
Chusta powstała już chwilę temu, ale na blogu dopiero ma premierę...
Merenneito oznacza syrenkę. Moim pierwszym skojarzeniem była Arielka, postać z Małej Syrenki. A skoro dziecięce skojarzenia, to i kolor wybrałam "dziewczyński",
jak to określiła moja córcia.
Amarantowy motek od Kokonków, kubek kawy i szydełko w dłoń! 
 

A tak prezentuje się gotowa chusta.





 Wzór jest powtarzalny, ażurowy i pozwala na kilka kombinacji. Syrenkę można wykonać z reliefami bądź bez, z lustrzanym odbiciem, ale również bez niego. Niezależnie od przyjętych przez Was zasad chusta wyjdzie niepowtarzalna! Szczerze polecam, bo z wzorem pracuje się bardzo wdzięcznie, a z 1000 m chusta wychodzi pokaźnych rozmiarów.
Moja ma ponad 2 metry rozpiętości ;)

PS. Zauważyliście, że ponownie przemycam chustę jednokolorową?
 Nie samym ombre żyje człowiek :)
Spokojnego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. Ale piękny, misterny, delikatny wzór. A kolor pełen radości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor naprawdę nieziemski! Jak tylko zobaczyłam wzór to wiedziałam, że muszę go wykonać w mono kolorze. I to był dobry wybór <3

      Usuń
  2. Przepiękna chusta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...