niedziela, 1 maja 2022

178. Kanoya od Wyczarowane po godzinach.

 Witajcie Kochani.
Każda szydełkująca osoba prędzej czy później marzy, by zostać testerką wzorów. Zawsze się śmieję, że to wskoczenie na wyższy level... To doskonała okazja by wykorzystać swoje doświadczenie, czegoś się nauczyć i poznać zdolne osoby.

Muszę się Wam pochwalić, że moje marzenie się spełniło. Dołączyłam do grona testerek Wyczarowane po godzinach.

Pierwszym wzorem, z którym przyszło mi się zmierzyć jest Kanoya, którą prezentuję poniżej.






Na szydełku już kolejne cudo od Wyczarowane po godzinach, więc niedługo zaprezentuję Wam kolejny nowy wzór.  A tymczasem życzę miłego długiego weekendu!
Buziaki

PS. Biegnę nadrobić zaległości na Waszych blogach! Dziękuję za Waszą obecność i komentarze <3


19 komentarzy:

  1. Aga jest cudna, zestaw kolorów podobny do mojej pierwszej chusty którą robiłam z flowersa od Pasartu. Podziwiam Cię przede wszystkim za szybkośc w dzierganiu , kiedy Ty masz na to czas ????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, szydełko to taka moja odskocznia i sposób na wyciszenie po całym dniu. To ono towarzyszy mi wieczorami :) Ot, cały sekret :)

      Usuń
  2. Chusta wyszła rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje! Nie dziwię się nominacji na testerów,
    bo tworzysz piękne rzeczy🌹😁😁 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ❤ biegne zerknac co tworzy Autorka bo chyba nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetna robota 😉.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wzór, no i ta kolorystyka - cudo!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A motek nie wyglądał zachęcająco😆 Lubię tę dozę niepewności, nigdy nie masz w 100 % pewności co do efektu końcowego. Z doświadczenia wiem, że im bardziej sceptycznie podchodzę do kolorów, tym pozytywniej mnie zaskakują ;)

      Usuń
  7. Wspaniała chusta. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i przesyłam moc serdeczności <3

      Usuń
  8. Przepiękna chusta Aguś i gratuluję 😘

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...