poniedziałek, 21 czerwca 2021

106. Tajemniczy przydaś...

 Cześć Kochani. 

Pogoda za oknem iście tropikalna, więc wpadłam do Was szybciutko z postem, by pochwalić się, co w trakcie weekendu powstawało w zaciszu domu...

Jakiś czas temu Dorota z Cudne Nie Nudne na swojej grupie na FB ogłosiła zabawę wymiankową, która polegała na wysłaniu do swojej pary tajemniczego przydasia, z wykorzystaniem którego ta osoba musi wykonać projekt. Intrygujące, prawda? Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym się nie przyłączyła.

Moją parą wymiankową okazała się Dorotka K., którą znajdziecie na Instagramie <klik>. Otrzymałam od niej paczuchę wspaniałości i wytyczne do wyzwania.


Nie ukrywam, że tą korą zabiła mi niezłego ćwieka... Ale nie ma zabawy bez stawiania sobie wyżej poprzeczki. Wiedziałam, że ta praca będzie inna niż wszystko, co do tej pory powstało... Po raz pierwszy miałam do czynienia ze scrapbooking'iem. Czy udało mi się podołać? Oceńcie sami.





Nie ukrywam, że praca nad tym projektem sprawiła mi dużo radości, choć wcale lekko nie było. Kompozycja naprawdę wymaga nie lada umiejętności i wyczucia.  Z pewnością jeszcze nie raz pobawię się "papierkami" ;)

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Fajna zabawa i świetnie podołałąś zadaniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniem. Takie zabawy sa podwojnie fajne, daja mnóstwo radości z wymianki, z twrorzenia i dodatkowo pobudzają jeszcze kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzisz, pierwsze koty za płoty :D ćwicz, ćwicz, twórz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga super to była wymianka. Dostałaś świetna paczuszkę. przyznaję, że kora mnie zabiła ( prawie) kompletnie nie wiedziałabym co z nią zrobić. Ty poradziłaś sobie wyśmienicie. Świetna praca powstała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie powiedziała, że to Twój debiut w scrapbookingu. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to debiut i taki wypas??? No aż uwierzyć nie mogę😁 piękna pracę Aguś wykonałaś i twórz więcej bo widze że masz smykałkę do scrap. A paczuszka superowa, choć ta kora jest intrygująca. Pozdrowionka🙂

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...