poniedziałek, 17 sierpnia 2020

51. Kości zostały rzucone- sierpień

Witajcie kochani.
Sierpień już w połowie za nami. Czas leci nieubłaganie zwiastując koniec wakacji. Czeka nas powrót do szkoły, a to niesie ze sobą pytania i obawy. Aby nie myśleć zbyt wiele i nie osiwieć przedwcześnie :P rzuciłam się w wir robótek. Rzuciłam kostkami do gry. Dwie 5 nie pozostawiły mi wyboru- padło na koralik. I wiecie co? Całe szczęście! W ten sposób przypomniałam sobie o zalegających w szufladzie zestawach, które dopominają się by je wyhaftować. 

Na tamborek wskoczył Papież Jan Paweł II- zaczęłam go jakiś czas temu i niestety przez brak weny zaległ w szufladzie na dłuższy czas. Pełna mobilizacja i dobre chęci sprawiły, że dziś mogę zaprezentować Wam go w pełnej okazałości.






Niestety zdjęcia robione były "na szybko", gdyż obraz przeszedł w ręce nowego właściciela. Ale uwierzcie, koraliki obłędnie się mienią w słońcu i całość prezentuje się naprawdę pięknie.

Jak już wspomniałam, pracę zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnej Jacewiczówce- Kości zostały rzucone.




PS. Koraliki tak mnie wciągnęły, że zaczęłam kolejny projekt w tej technice ;)
Szczegóły już niebawem.
Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. Już podziwiałam ten haft, alev jeszcze powtórzę-wygląda jak żywy. Brawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak, świetne jest to połączenie koralików z grafiką. Cudnie wyszedł ten obraz. Czekam na więcej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny efekt końcowy, nie widać, że zdjęcia robione na szybko, wyszły równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Bo ja średnio zadowolona z efektu zdjęć ;P zawsze mam z tym problem...

      Usuń
  4. Ale efekt końcowy! Pięknie wyszło Aguś, i wyobrażam sobie jak na żywo ślicznie jest! Aguś ja już dawno osiwiałam od tego wszystkiego :)), a o wrześniu nawet myśleć nie chcę, chociaż to już tuż, tuż. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda mama ma obawy, jak będzie wyglądać dalsza edukacja. Wszystkie chyba wznosimy modły, by obyło się bez zdalnej nauki...

      Usuń
  5. Przepiękny obraz Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie i podziwiam za wytrwałość.:)

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...