piątek, 14 sierpnia 2020

50. Wakacyjna wymianka z Cudnenienudne i moje skarby od Agi :)

 Hej, wakacje to taki fajny czas, który staramy się miło spędzić.

Dorotka z Cudnenienudne postanowiła nam ten czas urozmaicić. Na swoim FP zorganizowała wakacyjną wymiankę, w której postanowiłam wziąć udział. Nie ukrywam, że byłam niezmiernie ciekawa, kogo wylosuję do pary. Los się do mnie uśmiechnął, gdyż do pary dostałam swoją imienniczkę- Agnieszkę- autorkę bloga Koralik niejedno ma imię... <klik>

Spójrzcie, jakie cuda znalazły się w paczuszce od Agi :)


Wśród podarunków od Agnieszki, znalazła się piękna zakładka do książek <3. 
Z pewnością niejednokrotnie się przyda, bo z moją miłością do literatury wcale się nie kryję! 



Aga sprawiła mi niezmierną przyjemność. Prócz regulaminowych przydasi, dostałam bowiem słoiczki miodu z jej pasieki i cudowną świeczkę z naturalnego pszczelego wosku... Nieświadomie przywołała moje najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa. Mój dziadzio miał własną pasiekę, pomoc przy wybieraniu miodu była rzeczą naturalną, a ugryzienie przez pszczółkę miało przynosić mi szczęście. To takie momenty, gdy człowiek jest dumny z tego, że wychowywał się na wsi. Miałam okazję poznać życie w cudownych, naturalnych warunkach... Grzybobranie, żniwa, praca w polu, wykopki i wspólne zbieranie ziemniaków z pola... Kto tego zaznał, ten wie o czym piszę. Sielsko i anielsko, ale też wszystko okupione potem i ciężką pracą. 

Umiłowanie do wiejskiego życia zostało... Śpiew ptaków o poranku, spacer boso po rosie, zapach lasu burzy... Małe elementy mej codzienności, które sprawiają, że czuję się szczęśliwa i nie zamieniłabym tego na życie w aglomeracji z betonowych płyt. Mój raj na ziemi odwdzięcza mi się choćby plonami z przydomowego ogródka. 



A Wy lubicie brać udział w takich zabawach blogowych?

Buziaki dla Was

8 komentarzy:

  1. No pytasz :) Ja bardzo lubię braź udział w takich zabawach i od kilku lat sama prowadzę różne wymianki oraz różne inne zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję świetnej wymianki:) uwielbiam spokój, naturę, wieś. Ale dynie to piękne masz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka :-)
    Każde wakacje i ferie spędzałam na wsi u dziadków i do dziś pamietam ile pracy i trudu trzeba było włożyć w codzienność :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka bardzo udana. Niestety, rzadko biorę udział w zabawach, a powód jest prosty - brak czasu. Lubię lato i czas wakacji, zawsze jest troszkę luzu, choć w tym roku bardzo dużo dzieje się u mnie i nie wszystkie wydarzenia są radosne. Samo życie.
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnie skomplementowałaś :) Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą wymiankę. Musimy to powtórzyć :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję :) To mega fajne doświadczenie, które z pewnością powtórzymy jeszcze nie raz <3 Buziaki

      Usuń
  6. Mnie również wciągnęła ta zabawa.A wymianka świetna.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...