poniedziałek, 20 lutego 2023

211. Alfabet LOL

 Witajcie Kochani.

Nie od dziś wiadomo, że żadne wyzwanie nie jest mi straszne.
Tym razem zostałam poproszona o wykonanie maskotki na wzór literki I z alfabetu LOL. Zakupiłam włóczkę w odpowiednim kolorze i poszłam na żywioł- nikt do tej pory nie opracował wzoru na tę literkę ;)


Poniżej mój "cudak" i zdjęcie wysłane przez klientkę, na podstawie którego powstała maskotka.




3-letnia wnuczka Pani Beaty jest zachwycona, a ja cieszę się,
że udało mi się spełnić dziecięce marzenie. 

A jakie najtrudniejsze zadanie miałaś/miałeś Ty do wykonania?
Może jest projekt, który wspominasz ze szczególnym sentymentem?
Podziel się nim koniecznie w komentarzu :)

Miłego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Fajna ta literka, ważne że obdarowana zadowolona!! ja z tych wygodnych rzadko się zabieram za coś jak nie wiem jak to zrobić. Gratuluję Ci że wzięłaś się za coś sama. Może jak bym była Młodsza :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy to kwestia wieku? Raczej charakteru- jestem uparta i lubię wyzwania ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna literka, Aguś.
    Najtrudniejszym dla mnie zadaniem było wykonanie albumu wielkiego formatu (30x30 cm).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...