wtorek, 7 lutego 2023

209. Rozprawiam się z UFOK-ami... - Cafe Kultura.

Witajcie. Pewnie osoby śledzące moje profile społecznościowe wychwyciły fakt, że w zeszłym roku zarażałam swoją miłością do haftu podczas Czwartkowych Spotkań z Haftem Krzyżykowym. Cykl warsztatów finansowany był z projektu Cafe Kultura, więc haftowaliśmy tematycznie ;)

Do nauki wybrałam prosty, ale nietuzinkowy zestaw z filiżanką kawy od Igiełka- MB 



Zestaw znajdziecie tutaj <klik>.

Wstyd się przyznać, moja filiżanka dopiero teraz doczekała się skończenia- wyprzedziły mnie moje kursantki. Ale najważniejsze, że mój stosunkowo "młody" UFOK doczekał się finalizacji.

PS. Nie myślcie jednak, że  na warsztatach poprzestaliśmy na podstawach. Trafiła mi się bardzo zdolna grupa i stopniowo podnosiłam poprzeczkę ;) Niebawem pokażę Wam drugi haft wykonany w ramach tychże warsztatów.

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Super że udało się skończyć coś co zalegało. Gratulacje 👍 Fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny haft, gratuluję umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny haft, Aguś, dobrze, że doczekał się finału.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nie lubię zaległości, a mam wrażenie, że nigdy się z nich nie wygrzebię ;) Tym bardziej cieszy każdy dokończony projekt. Buziaki

      Usuń

213. Oreo w kolorze fuksji.

Witajcie Drodzy Czytelnicy i Czytelniczki,  torebka to najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Eleg...